Tää maailman on kamala paikka nykyään.
Joka puolella alkaa uusi sota. Hinnat nousee, töihin ei pääse, potkut tulee helposti, ruoka ja bensa varmaan kallistuu lisää tuon iranin sodan takia.
Kommentit (44)
Ap kirjoitti:
Joka puolella alkaa uusi sota. Hinnat nousee, töihin ei pääse, potkut tulee helposti, ruoka ja bensa varmaan kallistuu lisää tuon iranin sodan takia.
Otahan vähän happea, kaikki on hyvin. Bensan hinnan nousut jäävät väliaikaisiksi, eikä hyviä työntekijöitä kukaan potki pois ellei ole aivan pakko. Työttömyys on ikävä kyllä ongelma, jota ei ratkaise tämä eikä seuraava hallitus. Ehkä sekin helpottaa jahka olemme kulkeneet "Kreikan tien" ja täällä kannattaa jälleen teettää töitä.
Kyllä tämä taas tästä jotenkin järjestyy
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä länsimaiden suurin ongelma on vasemmistolaisuus. Mutta olen alkanut voimaan paremmin kun olen havainnut että sen valta alkaa murenemaan. Trump on hyvä presidentti ja vie maailmaa kohti terveempää yhteiskuntaa. Tietysti jos lukee meidän umpivasemmistolaista mediaa saa kuvan että Trump on itse paholainen. Se on pelkkää manipulaatiota toimittajilta.
Onneton provo 😂
Maailma ei ole "sekaisin", vaikka se teistä ehkä tuntuukin. Maailma on aina ollut ja tulee aina olemaan sekaisin. Maailmassa on aina ollut sotia, tuhoa, pelkoa ja kärsimystä. Millä perusteella nykyaikaa voi pitää millään tavoin pahana tai ikävänä?
Ai tänäänkin.