Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää maailman on kamala paikka nykyään.

Vierailija
01.03.2026 |

Joka puolella alkaa uusi sota. Hinnat nousee, töihin ei pääse, potkut tulee helposti, ruoka ja bensa varmaan kallistuu lisää tuon iranin sodan takia.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juutalaiset käärii voitot. Kuten aina.

Ala juutalaiseksi.

Vierailija
22/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on tosi hurjaa millaiseksi meno on muuttunut. Masentavaa, jopa pelottavaa. Eikä pelkästään tuo kaikki mitä tapahtuu. Yleinen ilmapiiri tuntuu jäätävän kylmältä ja toisaalta lamaantuneelta. Tulevaisuus näyttää sumuiselta. Tuntuu siltä tässä ajassa on todella monia yhtäläisyyksiä toista maailman sotaa edeltäneeseen ajanjaksoon. Lopunajan ennustukset ei tunnu ollenkaan kaukaa jaetuista. Nuo edelliset kommentit eivät yllätä, ikään kuin kuuluvat yhtälöön. Mitä ihmettä, mikä tämä todellisuus oikein on?

Sama kuin ennenkin, alat vaan havahtua siihen.

En mä mitenkään sokea ole ikinä ollut. Kuitenkin olen yrittänyt pitää kiinni toivosta ja uskosta, tilanteesta riippumatta, käänteeseen parempaan suuntaan. Sen kanssa on aikaisemminkin ollut ajoittain tekemistä. Nyt tuntuu vain katoavan kokonaan. Asiat eskaloituu, vauhti sen kuin kiihtyy. Kohta varmaan alkaa huippaamaan, jos ymmärrät.

Omaan ja läheisten elämään ja hyvinvointiinhan tässä pitäisi keskittyä. Pyrin siihen. Vaikeaa on sivuuttaa sitä maailman tuskaa, jota sisällään kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on aina ollut kamala paikka. Nyt vain loppuu rauhan aika joka ei kestänyt edes vuosisataa

Vierailija
24/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos Iranin laivasto tuhotaan (kuten vahvasti näyttää käyvän), niin Hormuzinsalmen laivaliikenteen merkittävimpänä valvojina ei ole enää hyvin aseistetut ajatollahit. On tuossa myös mahdollisuuksia parempaan tulevaisuuteen, eikä vain huonoja skenaarioita.

Oletko vajaa älyinen? Ei kai sitä nyt millään laivastolla valvota vaan miinoittein, ohjuksin, tykistöllä, lennokeilla jne. Jos siellä liikkuminen halutaan tehdä vaaralliseksi tai mahdottomaksi niin se nyt ei paljon vaadi.

Vierailija
25/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juutalaiset käärii voitot. Kuten aina.

Ala juutalaiseksi.

Sellaiseksi ei edes voi alkaa vaikka tuskin kukaan nyt toisaalta haluaisikaan.

No kyllähän juutalaiseksi voi kääntyä.

Vierailija
26/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit lähes alastomat naiset mainospylväissä, laulukisoissa, urheilukisoissa jne.

Vierailija
27/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala on :(  Poistun Mongo-planeetalle rukoilemaan persukatoa kautta maan piirin... 

Vierailija
28/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tulevaisuudessa vielä mietitään, että millaista rauhan aikaa oikein elimmekään ja millaisesta uskomattomasta yltäkylläisyydestä kaikki saivat nauttia.

Vierailija
29/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tunne, että jotain pahaa on tapahtumassa. Vuosi vuodelta meno menee huonommaksi ja rakenteita puretaan. Maailma vaikuttaa olevan sekaisin monella saralla.

Vierailija
30/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä luontoon kävelylle 

Vierailija
31/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-Idässä on sodittu aina.

Vierailija
32/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan maailma huomattavasti parempi paikka nyt jos ei olisi nettiä ja somea? Kun emme tietäisi kaikesta näin paljon ja näin nopeasti.

Vierailija
33/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako jokaiseen ikävään asiaan takertua mitä maailmasta löytyy? Maailmassa on miljardeja ihmisiä. Kaikkienko pitäisi vain olla nätisti? Tietysti maailmasta löytyy aina niitä sotia tai muita asioita. Mutta onko täällä nyt sota? Ei ole. Täälläkin tapahtuu ikävää, mutta en esim. ole itse nähnyt juuri mitään siellä missä asun tai lähipiirissä. Eikös se ole se mikä on tärkeää?

Vierailija
34/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen tunne, että jotain pahaa on tapahtumassa. Vuosi vuodelta meno menee huonommaksi ja rakenteita puretaan. Maailma vaikuttaa olevan sekaisin monella saralla.

Uutisten vaikutusta, siellä on sellainen tapa. Ikävät uutiset kerää klikkejä, ihmisiä kiinnostaa lukea pelon aiheesta enemmän kuin mistään muusta. Se tuntuu tärkeämmältä.

Vierailija
35/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on aina ollut kamala paikka. Nyt vain loppuu rauhan aika joka ei kestänyt edes vuosisataa

Mikä rauhan aika? Suomenko? Kyllä maailmalla on sodittu koko ajan minkä itse olen ollut elossa eli viimeiset 60v.

Vierailija
36/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä länsimaiden suurin ongelma on vasemmistolaisuus. Mutta olen alkanut voimaan paremmin kun olen havainnut että sen valta alkaa murenemaan. Trump on hyvä presidentti ja vie maailmaa kohti terveempää yhteiskuntaa. Tietysti jos lukee meidän umpivasemmistolaista mediaa saa kuvan että Trump on itse paholainen. Se on pelkkää manipulaatiota toimittajilta.

Vierailija
37/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ehti vähän uskoa, että tämän kaltaiset järjettömät iskut olisivat jäämässä historiaan. Tai siis jossain kohtaa ennen Israelin ja Palestiinan välisiä viimeisiä tapahtumia. Sitten onkin rytissyt joka puolella. Tämä järkyttää eri tavalla. Ei voi olla miettimättä seurauksia. Muistaako joku, että vastaavalla toiminnalla olisi joskus jossain ollut jolloin tapaa hyviä tuloksia?

Maailman tapahtumat on loppujen lopuksi vaikuttaaneet aika vähän täällä meillä joo. Kuinka paljon takeita on, että jatkossa säästymme yhtä hyvin? Voipi olla että olen turhankin negatiivinen nyt. Asiat ovat loppujen lopuksi vain niin pienestä kiinni.

Vierailija
38/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eedenin 2026.

Vierailija
39/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatu ei päässyt maaliin asti.

Vierailija
40/44 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä länsimaiden suurin ongelma on vasemmistolaisuus. Mutta olen alkanut voimaan paremmin kun olen havainnut että sen valta alkaa murenemaan. Trump on hyvä presidentti ja vie maailmaa kohti terveempää yhteiskuntaa. Tietysti jos lukee meidän umpivasemmistolaista mediaa saa kuvan että Trump on itse paholainen. Se on pelkkää manipulaatiota toimittajilta.

Kyllä se on äärioikeisto mikä on aiheuttanut ongelmia ennenkin ja uhkaa tehdä samoin nytkin. Trump on saanut pelkkää kaaosta aikaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän