Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei huvittais yhtään mennä töihin aamulla.

Vierailija
01.03.2026 |

Ei vaan jaksaisi. Väsyttää ja nukun huonosti. Pitäisköhän ottaa loparit oikeesti.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en sun loikoilua halua maksaa. Meet töihin vikisemättä. 

Et sä kenenkään loikoilua yksin maksa.

Vierailija
22/32 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä viitsis saikkua hakea jos ei ole sairas.

viitsitsä etsäviitsis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään että joku oikeesti haluaa palkata minut. Lähettelen hakemuksia vain työkkärin takia.

Vierailija
24/32 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä edes tykkää siitä työstä. Se on tylsää toimistotyötä ja istutaan vaan koneella ja tulostetaan papereita. Istuminen väsyttää.

Kiinnostus heräsi: Missä työssä tulostetaan papereita? 

Vierailija
25/32 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali tunne. Tiistai menee jo helpommin, ja sitten voi alkaa ootella viikonloppua. On sentään varaa tehdä kivoja juttuja, kun on töissä.

Vierailija
26/32 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ketään tervettä ihmistä työ kiinnosta. Keksisin kasapäin huomattavasti kiinnostavampaa tekemistä. Voisin vaikka tehdä metsätöitä, polttopuita ja rakennella monenlaista. Mutta rahaa tarvitsen ja sossuun en alennu. Toinen asia on se karenssi mikä tulee jos irtisanoutuu. Parempi vaan mennä töihin. Tai sit vaihtaa työpaikkaa tai hakea opiskeleen. 

Metsätyöt ja polttopuiden teko on työtä. Ala myymään puita ja palvelua.

Vierailija
27/32 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä se maanantai menee ohi. Sit jo taas helpottaa. Torstai on minusta viikon kivoin päivä. Vkl pian ja kaikki vielä edessä. 

Vierailija
28/32 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jaksa töitä tehdä pitää ottaa sairauslomaa. Sitten kun ovat voimat palnneet voi mennä takaisin sorvin ääreen.

Vierailija
29/32 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on osa-aikatöitä/keikkatöitä. Onneksi en saanut huomiselle töitä. Jotenkin väsynyt ja ihana ajatus, et saa nukkua.

Vierailija
30/32 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä edes tykkää siitä työstä. Se on tylsää toimistotyötä ja istutaan vaan koneella ja tulostetaan papereita. Istuminen väsyttää.

Antaisin aIka paljon jos pääsisin taas tylsään toimistotyöhön. Mulla soi kello jo 4.30 aamulla ja "pääsen" seisomaan hihnan ääreen 8h ajaksi. Wuppidoo. Kannatti opiskella kaksi korkeakoulututkintoa 😩 Eläkettä odotellessa.

Vierailija
31/32 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ottaa ja just huomenna. Kattoo nyt aamulla hetken.

Se peruskuvio; pätevät, ahkerat ja hyvät työntekijät kannattelevat kerrosta tyhmiä ja läskejä ämmiä, jotka pitäisi lähinnä heittää hiuksista vttuun.

Vierailija
32/32 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan ottaa ja just huomenna. Kattoo nyt aamulla hetken.

Se peruskuvio; pätevät, ahkerat ja hyvät työntekijät kannattelevat kerrosta tyhmiä ja läskejä ämmiä, jotka pitäisi lähinnä heittää hiuksista vttuun.

Symppasin sua tähän kommenttiin asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi