Ei huvittais yhtään mennä töihin aamulla.
Ei vaan jaksaisi. Väsyttää ja nukun huonosti. Pitäisköhän ottaa loparit oikeesti.
Kommentit (31)
Ei muakaan huvita. Onneks mulla on huomenna vapaa ja tiistaina iltavuoro.
Aika harva haluaa mennä töihin. Jos raha ei olisi este niin suurin osa jäisi kotiin nukkumaan.
Minä en sun loikoilua halua maksaa. Meet töihin vikisemättä.
Ei kannata valittaa kun on etuasemassa työpaikan takia.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva haluaa mennä töihin. Jos raha ei olisi este niin suurin osa jäisi kotiin nukkumaan.
Minusta on kiva mennä töihin tylsän viikonlopun jälkeen.
Se on sunnuntai blues ja arkeen paluun ahdistus.
En minä edes tykkää siitä työstä. Se on tylsää toimistotyötä ja istutaan vaan koneella ja tulostetaan papereita. Istuminen väsyttää.
Itse nautin eläkkeestä täysillä yli neljänkymmen vuoden herätyskello heräämisien jälkeen. Ei edes harmaus haittaa kun aamulla kahvikupin kanssa ottaa iisisti.
Älä sitten mene. Suomessa ei ole työpakkoa.
Sairaslomaa, paljon tauteja liikkeellä...
Ei kai ketään tervettä ihmistä työ kiinnosta. Keksisin kasapäin huomattavasti kiinnostavampaa tekemistä. Voisin vaikka tehdä metsätöitä, polttopuita ja rakennella monenlaista. Mutta rahaa tarvitsen ja sossuun en alennu. Toinen asia on se karenssi mikä tulee jos irtisanoutuu. Parempi vaan mennä töihin. Tai sit vaihtaa työpaikkaa tai hakea opiskeleen.
Mikähän siinä on että töissä toivoo että voisi olla kotona, mutta sitten kun on kotona niin masentaa niin kovin että olisi mielummin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sairauslomaa. Soitat työterveyteen aamulla ja sanot ettet nuku.
Masennusdiagnoosilla sai ennen saikkua ainakin pari viikkoa, jos otti päähän mennä töihin. Mullakin lukee tiedoissa masennus, vaikka oli tylsän työn takia bore out.
Ei sitä viitsis saikkua hakea jos ei ole sairas.
Mua ei huvittais poistua kotoa edes mihinkään. Silti pakko kauppaan ja töihin välillä mennä. Haluaudin vaan hautautua kotiin.
Ei vaan sairauslomaa. Soitat työterveyteen aamulla ja sanot ettet nuku.