40-vuotias ja lapseton: millaista elämäsi on?
Itse olen valtion virkamies. Tulot on hyvällä mallilla, 4700e/k. Oma uusi kerrostalokaksio vähän paremmalta alueelta, kesämökki jonne piiloutua pahalta maailmalta.
Arki toimistotyötä, liikuntaa ja tietokonepelaamista. Voisin matkustella ulkomaillakin mutta en millään viitsisi yksin lähteä. Viimeksi olen käynyt ulkomailla vuonna 2019 työporukalla. Baareissa jne kerran tai kaksi vuodessa.
Minulle tuntuu kovin vieraalta käsite "ruuhkavuodet". Joskus on joku nainen ollut kiinnostunut mutta itse en yhden huonon kokemuksen vuoksi kykene aloitteita tekemään joten en ole edes ajatellut asiaa.
En varmaan voisi kuvitellakaan että tässä enää tulisi mitään lapsiperhearkea Wilmaviesteineen tai mitään sellaista että joka viikonloppu olisi aikataulutettu.
Kommentit (3)
Sairaseläkkeellä joten kaikilta osin velvollisuudet 0. En vaihtaisi pois. Ainoa miinus varsin kuiva seksielämä ja toisinaan taloudelliset haasteet.
Mukavaa on.
Yksityisellä sektorilla talousasiantuntijana, palkka n. 5200€/kk +vuosibonukset 15%.
Omakotitalo mieheni kanssa maalla pikkukunnassa keskisuuren kaupungin vieressä.
Koiria on useita, kanoja muutama ja kukko.
Ei tuu baareissa käytyä juuri lainkaan. Työporukalla voi joskus käydä parilla ja sitten kotiin.
Matkustettiin aiemmin enemmän, mutta nyt ei hetkeen, koska on nuo lemmikit.
Kun niistä aika jättää, voi taas matkustella.
Harrastetaan liikuntaa, retkeilyä, lukemista, hyvää ruokaa, musiikkia.
Kivaa on enkä mielestäni jää mistään paitsi, kun ei ole ikinä ollut mitään lapsiperhe-ajatuksia. Enemmänkin muistan, etten tykännyt lapsiperhearjesta edes silloin kun olin itse lapsi.
Mukavaa.