Britit eivät ole mukana operaatiossa.
En ole nähnyt uutisia että Ison Britannian ilmavoimat olisivat osallistuneet Iranin pommituksiin. Tämä on aika iso muutos verrattuna Trumpia edeltävään aikaan. Ennen Britit ja USA olivat hyvin läheisiä liittolaisia, nyt tilanne on selvästi toinen.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Sivistynyt vasemmisto haluaa haluaa Iranille ydinaseen ja etuoikeutettuja harrastamaan seksiä lasten kanssa.
Tunge nyt jo se "vasemmisto" per see seesi.
Tässäpä "sivistynyt" kommentti. Liekö vasemmistolaista sivistystä?
Valitan, olen oikeistolainen.
Varmaan sellainen sivistysporvari sitten.
Eihän britit menesty edes missään urheilulajeissa, vaikka päälle 50 miljoonainen kansa.
Muutama pallonpotkija on siirtynyt Euroopan mestaruusliigaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Sivistynyt vasemmisto haluaa haluaa Iranille ydinaseen ja etuoikeutettuja harrastamaan seksiä lasten kanssa.
No en ainakaan persu, joiden meininki on sekoitus MAGA:aa ja taistolaisuutta. Poliittisesti siis sekasikiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ainakaan persu, joiden meininki on sekoitus MAGA:aa ja taistolaisuutta. Poliittisesti siis sekasikiöitä.
Ainakin kielenkäyttösi ei ole missään tapauksessa sivistynyttä, persutkin pystyvät parempaan.
Brititkin taisivat ottaa opikseen kun Trump väitti ettei liittolaiset ole koskaan tukeneet USA:a.
Häkkänen odottaa kieli pitkällä, että pääsee lähettämään USA:lle hävittäjiä ja maajoukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kielenkäyttösi ei ole missään tapauksessa sivistynyttä, persutkin pystyvät parempaan.
Eivät pysty, ja joskus pitää sanoa suoraan kaunistelematta kuinka asia on.
Vierailija kirjoitti:
Donald Trumpin oma kolmen päivän erikoisoperaatio ..
Neljä viikkoa. US Boots on the ground ja homma on kohta ohi 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Donald Trumpin oma kolmen päivän erikoisoperaatio ..
Neljä viikkoa. US Boots on the ground ja homma on kohta ohi 💪
10v myöhemmin karataan häntä koipienvälissä
Kyllä Trumpin tapaa tehdä voi vastustaa, vaikkei heruisi tippaakaan myötätuntoa Irania kohtaan. Mitä tehdään ja miten se tehdään ovat kaksi eri asiaa. Hyviä asioita sinällään voi tehdä myös todella huonolla tavalla.