Auri Kananen rannalla Dubaissa perheensä kanssa
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti: Auri on kyllä selkeä esimerkki siitä miten paljon raha voi mennä päähän ja miten paljon se muuttaa ihmistä Vai oliko Auri aina noin negatiivnen ja inhottava ihminen ja vain esitti mukavampaa ihmistä aikaisemmin? Mutta joo. Kertoohan se aurista aika paljon, että menee tälläisenä aikana vielä Dubaihin pienen lapsen kanssa Ehkä Karma koputtelee siellä ovella
Jep. Tuntuu hullulta, että auri on roudnnut 4 kuukauden ikäisen vauvan ja vanhan naisenkin tuonne. Kyseessä on kuitenkin s*tatoimialue. Eikä mikään järki oikeasti päätä pakota?
Monet julkkiksethan on tuolla nyt talvilomalla lomailleet.
Vierailija kirjoitti:
Monet julkkiksethan on tuolla nyt talvilomalla lomailleet.
Joo. Kivasti vaan karma iski, kun saavat vierastyöläisten (eli orjien) tavoin kauhuissaan miettiä, että miten tuolta pääsee pois?
Joko se Auri pääsi pois sota-alueelta?
Onko se kanaska siivoomassa katuja nyt? Hyvin sopisi juuri tuohon hommaan.
Arvostan Auria, kun on halunnut siivota vaikeassa tilanteessa olevien ihmisten sikolättejä. Raha ja menestys ei ole kuitenkaan mikään merkki älystä. Naispuolinen Vesa Keskinen. Ihmettelen, jos hänkin ei ole tuolla jumissa.
Siellä on mm. jäähdytetty rantahiekka niin ettei se polta jalkoja paahtavassa auringonpaisteessa. Mikä se mukavampaa.
Siis milloin niiden loma päättyy. Eivät vissiin edes yritä lähteä pois vai mikä tilanne.
Me ei Dubaihin mennä edes kilon paloina, siellä ei saa rauhassa ryypätä!
T.Skäbä & Maukka & Skode
Ig:ssään on näköjään videota Aurista perheineen laskeutumassa hotellin kellariin
Vierailija kirjoitti:
Puoliso sanoi ettei noin pientä vauvaa viedä mihinkään maahan. Olen samaa mieltä. Mitään kärsivällisyyttä ei ole.
Sitä minäkin olen ihmetellyt, että miten Auri vei vasta muutaman kuukauden ikäisen vauvansa ulkomaille.
Onko hänellä vanhemmat tai muita sukulaisia vauvan hoitoapuna, kun valitti väsymystään kotimaassakin?
En ole koskaan ymmärtänyt miksi pienen sylivauvan kanssa pitää matkustella lentokoneessa turhilla lomamatkoilla. Paineenvaihtelut ja likainen ilmastointi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia lähteä pienen vauvan kanssa lähi-itään, kun jokainen tiesi että siellä kohta soditaan. Vastuullista vanhemmuutta. Ehkä tieto ei sitten ollut mennyt some kuplaan saakka.
Wikipedian mukaan ei ole isästäkään tietoa.
Nyt siellä Aurin storyn mukaan ihmiset (ei tosin aurin porukka) käy kuumana, kun heidän pitäisi ITSE maksaa UM:n järkkäämästä evakuointilennosta.
Kenen se sitten pitäisi maksaa? Ja myös miten itsekästä ajattelua että esim Finnairin pitäisi asettaa omaa henkilökuntaansa vaaraan ja järjestää tuonne lentoja, että nuo jumissa olevat saataisiin "turvaan". Onkohan se edes mahdollista ä, että Finnair velvottaisi SIVIILIhenkilökuntaansa töihin tuollaselle lennolle?
Itse ovat menneet riskialueelle. Yhtään maailman tilannetta seuraava tiesi, että on vain ajan kysymys koska USA iskee, ja että yksi kipinä ruutitynnyriin heittää sitten jatkokipinää koko lähialueelle.
Aurin mukaan kaikilla ei ole varaa maksaa lennoista. Kannattais varmaan miettiä onko varaa sitten matkustella ylipäätään. Ja jos yhtään lukee mtn sopimusehtoja esim lentoja ostaessaan niin tietää, että sotatoimet ovat force majeure tapahtumia, ja riskin niistä jokainen matkustaja ottaa joka ikinen kerta matkatessaan. Olkoon se sitten luonnonkatastrofi tahi muu. Nytkin kuitenkin Finskikin uudelleenreitittää peruttuja lentoja,
Oon tuntenut sympatiaa näitä jumiin jääneitä kohtaan, vaikka alun alkaen olen ihmetellyt etenkin tuolla olevien matkailijoiden järjen juoksua, mutta meillä on Suomessa ihmisiä joilla ei ole varaa ruokaan tai lääkkeisiin, niin eipä paljoa heru myötätuntoa siitä että ei ole varaa sitten maksaa itseään pois paikasta johon vapaaehtoisesti hakeuduttu. Lapsia käy sääliksi.
Ymmärrän, että siellä on pelkoa, olisi itsellänikin ihan varmasti, ja erilaisia tilanteita, joiden takia kiire takaisin Suomeen, muttah... Naurettavaa, että siellä tehdään jotain kantelua KKV:lle Finnairin toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt siellä Aurin storyn mukaan ihmiset (ei tosin aurin porukka) käy kuumana, kun heidän pitäisi ITSE maksaa UM:n järkkäämästä evakuointilennosta.
Kenen se sitten pitäisi maksaa? Ja myös miten itsekästä ajattelua että esim Finnairin pitäisi asettaa omaa henkilökuntaansa vaaraan ja järjestää tuonne lentoja, että nuo jumissa olevat saataisiin "turvaan". Onkohan se edes mahdollista ä, että Finnair velvottaisi SIVIILIhenkilökuntaansa töihin tuollaselle lennolle?
Itse ovat menneet riskialueelle. Yhtään maailman tilannetta seuraava tiesi, että on vain ajan kysymys koska USA iskee, ja että yksi kipinä ruutitynnyriin heittää sitten jatkokipinää koko lähialueelle.
Aurin mukaan kaikilla ei ole varaa maksaa lennoista. Kannattais varmaan miettiä onko varaa sitten matkustella ylipäätään. Ja jos yhtään lukee mtn sopimusehtoja esim lentoja ostaessaan niin tietää, että sotatoimet ovat force majeure tapahtumia, ja riskin niistä jokainen matkustaja ottaa joka ikinen kerta matkatessaan. Olkoon se sitten luonnonkatastrofi tahi muu. Nytkin kuitenkin Finskikin uudelleenreitittää peruttuja lentoja,
Oon tuntenut sympatiaa näitä jumiin jääneitä kohtaan, vaikka alun alkaen olen ihmetellyt etenkin tuolla olevien matkailijoiden järjen juoksua, mutta meillä on Suomessa ihmisiä joilla ei ole varaa ruokaan tai lääkkeisiin, niin eipä paljoa heru myötätuntoa siitä että ei ole varaa sitten maksaa itseään pois paikasta johon vapaaehtoisesti hakeuduttu. Lapsia käy sääliksi.
Ymmärrän, että siellä on pelkoa, olisi itsellänikin ihan varmasti, ja erilaisia tilanteita, joiden takia kiire takaisin Suomeen, muttah... Naurettavaa, että siellä tehdään jotain kantelua KKV:lle Finnairin toiminnasta.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Mutta niin kait se on, että varakkuus ja viisaus eivät välttämättä korreloi keskenään...
Mä ihmettelen sitä, että metsästetään elämyksiä, kun maailman suurin ihme, oma vauva, esikoinen, on siinä. Meillä kävi aikoinaan ekat vieraat vasta noihin aikoihin.
Pakettimatkalla kun matkustaa niin velvollisuus on hakea pois kriisialueelta. Aina on haettu ja niin nytkin Aurinkomatkat haki. Meillä matkustetaan tästä lähin Aurinkomatkan pakettimatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Pakettimatkalla kun matkustaa niin velvollisuus on hakea pois kriisialueelta. Aina on haettu ja niin nytkin Aurinkomatkat haki. Meillä matkustetaan tästä lähin Aurinkomatkan pakettimatkoilla.
Pakettimatkalaisten ei tarvii tehdä kanteluita Finnairista.
Nykyään näyttää olevan muodikasta viedä mahdollisimman pieniä vauvoja reissaamaan turistikohteisiin. Kai se on jotain näyttämistä miten vauva ei rajoita meidän elämää ja pääsee jo vastasyntyneenä nauttimaan lentokentistä ja muista tautipesäkkeistä tai vain kyvyttömyyttä luopua hetkeksi turhasta menosta pienen ihmisen vuoksi.
Vauva ei hyödy millään tavalla, jos hänet tuupataan isoihin ihmismassoihin kylpemään metelissä ja pöpöissä. Saattaa saada jonkun vaarallisen taudin, vaikka kuinka olisi imetyksessä. Mutta tämän ajatteleminen olisi ilmeisesti joillekin tuoreille vanhemmille liian epäitsekästä.
Aurilla on ollut aina hyvin kokoomuslaiset arvot.