Mitä maksaa luomen poisto kasvoista?
Kokemuksia yksityisellä luomen poisto kasvoista. Mitä operaatio tuli maksamaan ja oliko minkälainen kokemus?
Kommentit (33)
Siis onko se jokin jättimäinen luomi?
Itselläni on pari pientä Eikä ole tullut mieleenkään niitä poistattaa.
Mutta ehkä tässä tapauksessa olisi parempi kysyä klinikalta. Järjetöntä ihmetellä täällä.
Roikkuluomet poistin itse 4 kappaletta ihan mattoveitsen terällä, umpeutuvat nopeasti ja lähti siististi.
https://medfin.fi/yksityisasiakkaat/luomen-poisto
Kävin tuolla viime syksynä, hinta oli silloin vielä 199 €. Erittäin ystävällinen palvelu. Tikkien poisto kuului hintaan. Itselläni oli kyseessä rasvapatti, jonka poisto vaati tikit. Luomi voidaan laseroida, eikä tikkejä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että n. 400 e? Erikoislääkärinpalkkio "toimistomaksuineen" + päälle laskutus itse leikkelystä ja muutamasta tikistä.
Plus leikkaussalimaksu, jotain olisko viisisataa? Plus "jälkikontrolli" kolmesataa ja toimistomaksu siihen päälle?
Muistan kun ihan tavallisia luomia poistettiin vielä 1990-luvulla terveyskeskuksissa. Halpaa oli. Nyt saa maksaa satasia yksityisellä.
kvg
esim https://www.terveystalo.com/fi/palvelut/luomen-poisto
Vastaanotolla tehtävän toimenpiteen hinnan lisäksi veloitetaan palvelumaksu ja Kanta-maksu.
Luomen poisto alk. 324,00 € Mahdolliset kudosnäytteet ja ompeleiden poisto laskutetaan erikseen.
Hyvä kokemus, italialainen plastiikkakirurgi. Meni työterveyden laskuun.
Miksei voi itse poistaa. Täällä vaan lobbaatte kalliita ja tarpeettomia kosmeettisia lääkäripalveluita ihmisille jonkun luomen takia minkä voi hyvin jäädyttää itse tai poistaa kevyesti veistämällä.
Ei kukaan päästään terve ihminen ala niitä itse poistamaan
Mehiläisen ihotautilääkärillä poisti nestetypellä pari luomia, oli muistaakseni noin 200 e yhteensä. Nykyään varmaan enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan päästään terve ihminen ala niitä itse poistamaan
Kai ihmiset sitten on vellihousuja jos ei siihen kykene itse. Pienintäkään epämukavuutta ei siedetä.
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Surullista ja sääliksi käy kun pitää lähteä luonnollisia kasvojaan muokkaamaan. Huono itsetunto kannattaa korjata sisäisesti eikä mitään luomia poistelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako rumuutesi asiakaspalvelussa vai miksi ihmeessä työnantaja luomen haluaisi poistattaa?
Marilyn Monroen kauneusmerkki kuka sanoi, että se teki hänestä ruman? Se on estetiikkakysymys.
Se EI ole "kauneusmerkki"!