Miten Dubaissa jo nyt olevat pääsevät pois?
Ja koska pääsevät kotiin , tuli vaan äskön mieleen , että yks työkaveri on siellä miehensä kaa viikon lomalla, tänään piti olla Fnnairin lento takas Suomeen, ja huomenna töihin toimistolle , ei taida kaveria töissä näkyä... someen ei oo laittanut mitään.
Onko jollain asiasta faktatietoa?
Kommentit (966)
Ei ole kuin ökyjen ongelma. Tilatkoon taxilennon.
Joka vuosihan on sama juttu kesäisin Välimerellä, kun suomalaisia lentää kovilla helteillä lomakohteisiin missä maastopalot roihuaa jo kotona pakatessakin 10km päässä lomakohteesta ja sitten ollaankin yllätyneitä, kun pitää itsekin lähteä evakkoon. "Ei olisi mitenkään voinut tietää etukäteen" tai "Ei tällaista pysty ennustamaan" tai "Itse luotan kyllä viranomaisiin ja heiltä saatuihin ohjeistuksiin".
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosihan on sama juttu kesäisin Välimerellä, kun suomalaisia lentää kovilla helteillä lomakohteisiin missä maastopalot roihuaa jo kotona pakatessakin 10km päässä lomakohteesta ja sitten ollaankin yllätyneitä, kun pitää itsekin lähteä evakkoon. "Ei olisi mitenkään voinut tietää etukäteen" tai "Ei tällaista pysty ennustamaan" tai "Itse luotan kyllä viranomaisiin ja heiltä saatuihin ohjeistuksiin".
"Jos Finnair kerta lentää sinne, on turvallista lähteä!"
Bai bai landias ei oo ulos pääsyy
Ei hätää :) Aina me ystävää hädässä pyyteettöminä auttavat kokoomus- ja muutenkin paremmat ihmiset lennätämme sisaremme ja veljemme sieltä petojen keskeltä yksityiskoneillamme kotimaahamme. :D Me emme jätä lähimmäisiä pulaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei maksa mitään. Omasta pussista on maksettava. Toivottavasti on hyvä vakuutus. Jos rahat loppuu kesken lomailun kukaan ei auta. Se on soitettava kotiin ja pyydettävä sieltä tutuilta apua tai mentävä kadulle kerjäämään. Valtio ei ole vastuussa. Nämä on ihan virallisia ohjeita paitsi tuo kerjäämiseen kehotus kadulla.
Jos seuraisit uutisia, niin tietäisit, että UAE maksaa.
UAE tekee kaikkensa, ettei tämä vaikuta turisteihin tai mielikuvaan Dubaista ihanana keitaana. UAE on myös sakottanut ihmisiä, jos julkaisevat videoita maahan iskeytyneistä drone- tai ohjuhyökkäyksistä. Että sellanen valtio se. Peitellään totuus ja kiillotetaan kuvaa hinnalla millä tahansa.
Liittymällä Iraniin armeijaan, torjumalla USA:n hyökkäyksen ja nukkumalla pari yötä krapulaa pois voittoparaatin jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
youtubessa on dubain ohjus kuvaa ,yksi hotelli ottanut osumaa, puhelin videoo julkaistu?
ei ole varmaan kivaa olla torni hotelissa kun ei tiedä mitä osuu?
jos satamat menee kii pitkäksi aikaa on sitten huono matkustella pois. lentokoneet on kanssa maassa. monkeywerx on tubessa laiva ja lentoliikennettä seuraava kanava. ennen ukrainan sotaa oli sota aluksia paljon vesillä liikkeellä. jos on sota tekniikkaa liikkeellä ,voi päätellä että kohta paukkkuu jossain.
raamatun mukaan osa maista lanataan sorakasaksi lopun aikana joten osa odottaa että tulee ylöstempaus tai jeesus ilmestyy hakemaan uskovia pois. tämäkin on teoria. lukekaa ilmestyskirjaa siellä mainitaan lähi idän tapahtumat ja maantieteen vesistöjä jne harmageddon -megiddo on jossain israelin alueella.
Raamattu on satukirja. Mene töihin. Ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.
Olisi hienoa kun ohjus osuisi Burj Kalifaan niin että se kaatuisi.
Tämä ongelma on paljon laajempi kuin se kuinka Dubaissa olevat pääsevät kotiin.
Dubai on maailman suurin hub lentokenttä ja tärkeä linkki esim Aasian, Afrikan ja Euroopan välillä. Jos/kun tämä loppuu niin silti menee viikkoja ennen kuin lennot kulkee ajallaan kun kalusto ja miehistö kun on väärissä paikoissa ja matkustajia jumissa monen koneellisen verran.
Mun piti olla lähdössä Saudeihin duunimatkalle ensi viikonloppuna, peruin reissun vaikka sinne vielä lennetäänkin, ei huvita olla jumissa Riadissa.
Jatkolennot peruutuu automaattisesti, jos ekaa legiä ei lennä.
On muuten hullua rakentaa noin korkeita rakennuksia noin epävakaalle seudulla
Viereisestä Abu Dhabista näkyy juuri lähtevän koneet Pariisiin ja Amsterdamiin Flight Radarissa.
Pysykööt somepellet ym. veronkiertäjät Dubaissa kun ovat kehuneet maata. :D
Vierailija kirjoitti:
Mun systeri lähti Dubaihin tällä viikolla. Hän lähti pariksi viikoksi lataamaan akkujaan, kun lapsiperheen äiti tarvii mielenterveyslomaa yksin.
ihmettelin taas ääneen, että Dubaihin neljättä kertaa lyhyessä ajassa... Hän itse on kovaan ääneen ilmastoaktivisti, rasismia vastaan, naisten oikeuksien puolesta.... esim jaksaa mulle ja miehelleni kettuilla, että mä olin kotiäitinä muutaman vuoden. Se jos mikä on miehen sortoa naista kohtaan!
Mutsi taas hoitaa hänen pieniä (4 alle kouluiän) pikisilmiään, kun yhdenkään isä ei hoida. Ei kuulemma tarvii, kun hän on nykyaikainen itsenäinen nainen. Nyt hän sitten rentoutuu kaikista maailman maista Dubaissa! Ihan varmasti faijan rahoilla. :D Aidosti ja ääneen paheksun.
Silloin kannattaa jo ottaa avioero ja jättää lapset miehelle tai sijaisperheeseen jos tarvitsee lähteä ongelmia karkuun ulkomaille kahdeksi viikoksi. Tuo akkujen lataaminen on ihmisille vain tekosyy.
Nauttikaa nyt, kun olette saaneet pidennetynyn loman siellä paratiisissa.
Vierailija kirjoitti:
Viereisestä Abu Dhabista näkyy juuri lähtevän koneet Pariisiin ja Amsterdamiin Flight Radarissa.
Vois vähän hermostuttaa olla kyydissä, no mua ainakin. Hyi helvetti. Jäädäkö vai lähteä mahdollisten ohjuksien sekaan? Onneksi en ole tuolla.
Siellä voisi olla nyt tavallista hankalampi saada apua jos bussi rikkoutuu keskelle aavikkoa.
Viranomaisilla on niin kiire kaupungeissa.