Miten Dubaissa jo nyt olevat pääsevät pois?
Ja koska pääsevät kotiin , tuli vaan äskön mieleen , että yks työkaveri on siellä miehensä kaa viikon lomalla, tänään piti olla Fnnairin lento takas Suomeen, ja huomenna töihin toimistolle , ei taida kaveria töissä näkyä... someen ei oo laittanut mitään.
Onko jollain asiasta faktatietoa?
Kommentit (565)
Miten olisi parannuksen tekoja pois pahasta ?
Vierailija kirjoitti:
Iranilaiset tai persialaiset juhlii Keski-Euroopassa. Saapa nähdä milloin iskuryhmiä tulee Eurooppaan.
Siitä kannattaa tosissaan olla huolissaan, että Euroopassa tietyt porukat radikalisoituu, myös Suomessa. Siihen en usko, että Iranista päin lähdettäisiin Eurooppaan.
No Turkissa on hiljaista sehän on kleopatrojen luvattu maa .
Tataarit tuli turkkiin tuolta Arabiasta tämä Ismail orjan poika . Wikipedia ISMAIL
Taitanee näiden valtioiden matkailu romahtaa vaikka tilanne tasaantuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV kehuvat Dubain upeita pilvenpiirtäjiä ja upeita shoppingcentereitä, mitä siellä muuta tarvitaan.
Minä en sinne enkä muihinkaan tuollaisiin maihin menisi.
Mikä ihmisiä Dubaissa kiinnostaa?
En kyllä ymmärrä, itse en vapaaehtoisesti lähtisi mihinkään muslimimaahan.
Shopping centerit eivät kiinnosta pätkääkään, en niissä käy edes Suomessa enkä missään ulkomaillakaan matkoillani.
Juuri nyt IRanista pommitetaan ihan tarkemmin tähtäämättä myös naapurimaita, esim Kyprosta. Kannattaa noudattaa viranomaisten ohjeita. Suomikin on niitä jakanut. Ilmeisti lennot on peruttu vaaran tai ilmatilan sulkemisen vuoksi.
Joo yx arabinainen syljeskeli ja laittoi lapsen RUOKA pöydälle oikaisun jaloin ja istutti siihen . Syötti kaakaojauhoa sormin ja sotki koko alueen kuin sikalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV kehuvat Dubain upeita pilvenpiirtäjiä ja upeita shoppingcentereitä, mitä siellä muuta tarvitaan.
Ketä kiinnostaa? Kukaan ei menetä mitään siinä että sä et lähde.
Koen suurtavahingoniloa siitä, että Dubaihin matkustaneet ovat nyt jumissa siellä. Siitäs saitte.
Tilanne ei tullut mitenkään tyhjästä. Jokainen, joka seuraa uutisia edes pintapuolisesti, tiesi että riski on olemassa.
Silti moni valitsi matkustaa.
Dubai ei ole muutenkaan neutraali lomakohde. Se on valtio, jonka vauraus rakentuu siirtotyöläisten järjestelmälliselle hyväksikäytölle. Työolot, oikeuksien puute ja käytännössä orjuutta muistuttava järjestelmä ovat laajasti dokumentoituja. Kun matkustaa tällaiseen paikkaan, tekee tietoisen valinnan. Samalla hyväksyy sekä alueellisen turvallisuusriskin että sen yhteiskuntarakenteen, jota lomallaan tukee. Vastuullinen länsimaalainen ei tue matkailullaan järjestelmää, joka elää hyväksikäytöstä. Jos siitä huolimatta päättää mennä ja jää loukkuun geopoliittisen kriisin keskelle, niin voi voi. Jaksuhalit. Mitäs läksit.
Kurssilla jos on rahaa kannattaa ostaa nyt tontteja Iranilaisilta . Halvalla.
Kibbutsit on orjien orjakauppa palkaton työ ! KLEOPATRAT on aina pitänyt orjia myös muuten Juudas .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon hienoja ja mielenkiintoisia paikkoja jää näkemättä kun on noin ehdoton.
Älkää ikinä antako rahaa mieshuijareille !
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt IRanista pommitetaan ihan tarkemmin tähtäämättä myös naapurimaita, esim Kyprosta. Kannattaa noudattaa viranomaisten ohjeita. Suomikin on niitä jakanut. Ilmeisti lennot on peruttu vaaran tai ilmatilan sulkemisen vuoksi.
Kypros ei ole Iranin naapurimaa.
Arabien iloksi Khaled YouTube ( Intiassa asuva ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kypros ei ole Iranin naapurimaa.
Onhan Suomikin Israelin Pohjoismaa vaikka siinä on Syyria Libanon turkki .
Te siellä babyloniassa voitte soitella YouTube musaa Boney M Babylon.