Miten Dubaissa jo nyt olevat pääsevät pois?
Ja koska pääsevät kotiin , tuli vaan äskön mieleen , että yks työkaveri on siellä miehensä kaa viikon lomalla, tänään piti olla Fnnairin lento takas Suomeen, ja huomenna töihin toimistolle , ei taida kaveria töissä näkyä... someen ei oo laittanut mitään.
Onko jollain asiasta faktatietoa?
Kommentit (565)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei tän uskonnon maihin saisi edes ilmaiseksi.Kerran olen erehdyksessä mennyt tunisiaan ja never again!
Asennekysymys, itse olen vieraillut useissa arabimaissa, Omania voi kyllä suositella.
Kysymys voi olla ihan arvoista. Se on eri asia, kuin asenne.
Vierailija kirjoitti:
Kun loppuu raha ylläpitoonsa siellä, voivat pestautua työntekijöiksi. On kuulemma hyvät olot. No problem.
Niin, voi syödä hummusta. Siitä saa vissiin hyvin rahaa, suomen missitkin käy hummusmatkalla siellä.
Ei kiinnosta yhtään pätkää, eipä ole oma ongelmani.
Eikö nyt kannata mennä sinne maaseudulle ja ostaa tontteja pilkkahintaan !!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden somettajan mukaan pommitukset taas kiihtyneet eikä hotellille saa vaippoja tilattua enää kuljetuksella. Ei käy kyllä kateeksi.
Niin, jo aikaisemmin kirjoitin: palvelut loppuu, kohta tiukkaa kaikesta perusvermeestä, WC paperi, vesi, ruoka.... Lentokentillä järkyttävä määrä ihmisiä ilman majapaikkaa. Lennot peruttu. Hotellit ei ole turvallisia. Autohallin lomailemaan.
Höpönlöpö. Kai sä tajuat että UAEssä ei ole sotaa?
Ei varsinaisesti, mutta juuri tätä terrorismia on kaikissa näissä nyt suljetuissa maissa.
Iranilaiset tai persialaiset juhlii Keski-Euroopassa. Saapa nähdä milloin iskuryhmiä tulee Eurooppaan.
Äkkiä ostamaan rahalla edulliset tontit . Eikö noilla ole niissä lähikylissä myös maan alaiset autotallit ja motellit.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne turistit voivat olla muka rauhallisin mielin siellä, että normaalia arkea vaan eletään, kun katsoo ikkunasta, miten ympärillä oleviin hotelleihin osuu. En usko, että eivät olisi huolissaan.
Kun ei osu. Huolissaan olo on vielä kaukana paniikista tai hädästä. Turistille tietenkin hermostuttavampaa, kun ei saa poliisiappista suoraan tietoa kuten asukkaat ja he ovat median varassa. Kuten huomaatte, tieto vääristyy ja paniikkimielialaa buustataan.
Iran on kurdien luvattu maa . Kurdit on vuoriston asukkaita . Tataarit taas esauismail heimoa. Puolikuu on tigris-eufrat välinen entinen alue mikä muuttui huonoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden somettajan mukaan pommitukset taas kiihtyneet eikä hotellille saa vaippoja tilattua enää kuljetuksella. Ei käy kyllä kateeksi.
Niin, jo aikaisemmin kirjoitin: palvelut loppuu, kohta tiukkaa kaikesta perusvermeestä, WC paperi, vesi, ruoka.... Lentokentillä järkyttävä määrä ihmisiä ilman majapaikkaa. Lennot peruttu. Hotellit ei ole turvallisia. Autohallin lomailemaan.
Höpönlöpö. Kai sä tajuat että UAEssä ei ole sotaa?Oletko ihan itse siellä paikan päällä? 🤔Kannattaa avata silmät ja ajatukset sekä katsastaa muita kuin Suomen uutisia.
Just näiun seuratkaa kansainvälisiä kanavia.
Intialaiset tuolla onkin Intiasta hinduja ja Budhia.
Oletko ihan itse siellä paikan päällä? 🤔Kannattaa avata silmät ja ajatukset sekä katsastaa muita kuin Suomen uutisia.
Olen, ei tämä ensimmäinen kerta täällä asuville ole kun ohjusten kanssa eletään. Suomen uutisointia kukaan seuraa.
Jääkööt sinne jos niin hulluja ovat että mushlimimaahan lähtevät.
Olisitte ottanut Turtiainen mukaan sinne. MAANPETTURI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpö. Kai sä tajuat että UAEssä ei ole sotaa?
Ei varsinaisesti, mutta juuri tätä terrorismia on kaikissa näissä nyt suljetuissa maissa.
Terrorismia? USA hyökkäsi Iraniin ja Iran USAn tukikohtiin lähialueella, koska USAan eivät yllä.
Muslimit nai kaikkia oikeita yökerho robotteja .
Semmottiis se on kun lähtee lomailee aavikon maihin. Koskaan ei voi tietää milloin alkaa pommit viuhua.
Naiset ihan tyhmiä miehet pettää muiden kanssa päivittäin. Bordel lit täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi edes kyprokselle
Mietin Kyproksen lomaa toukokuulle, mutta jätän väliin niiden viereisten maiden takia.
Siellä on brittien sotilastukikohta. Kreetalla taas NATOn. Ehkä kannattaa varata kun vähän tilanne rauhoittuu. Tuskin kuitenkaan sinne ampuvat, mutta itäinen Välimeri ehkä kannattaisi jättää väliin ennen kuin selviää mihin tilanne kehittyy. Aika arvaamattomia aikoja tuolla päin.
Onneksi nämä Dubaissa olevat on työttömiä eikä opiskelukaan paina.