Mulla olis lento huomenna 2.3., Dohaihin ja sieltä Bangkokiin, tänään ainakin Dohain lentok,enttä ollut suljettu eikä lentoja!
miten mun käy, avatkaa se saaterin lentokenttä!
https://www.independent.co.uk/travel/news-and-advice/qatar-airways-flig…
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ostin lennot yli 1 kk sitten ja meno oli näin halvin jotain 325 euroa Hki-Dohai-Bangkok
muten suorat lennot olisi olleet Finnairilla about 700 e meno
en tiedä mit'ä tässä teen
v 2004 kun olin varannut lomalennot Phuketiin, tulikin yhtäkkiä tsunami ja lennot peruttiin viime tipassa!
No kiitit varmasti Jumalaa että et ollut kerennyt jo päästä lomakohteeseen. Olisit saattanut menehtyä. Aivan järkyttävää.
Jumala oli sanonut minulle Raamatulauseiden kautta jo kuukausia ennen lentoa, että "Thaimaa tulee olemaan tuhottu maa", en uskonuut sanoja ja ajattelin että "eihän tuo voi olla mitenkään totta kun seon turistikeskus", ostin liput ja sitten BANG, iskikin tsunami vain päivää ennen lentonani!
lensin sinne sitten uudestaan hiihtolomaksi!
olen aika uppiniskainen ukkeli
tv AIK ap
Mainosnikkareille iisibiisi: "Pomminvarmoja matkoja!"
Usko nyt, että jos jostakin näkyy,, että Dohan kenttä on suljettu, niin sinne ei lennä mikään lentoyhtiö, ei edes Qatar.
Vierailija kirjoitti:
Usko nyt, että jos jostakin näkyy,, että Dohan kenttä on suljettu, niin sinne ei lennä mikään lentoyhtiö, ei edes Qatar.
no on paska yhtiö jos ei ilmoita peruutuksesta APPiin tai mailiin! mulla lukee edelleen confirmed, HKi- Dohai_Bangkok 2.3. ja vi t u t t aahan se jos perutaan kun 25.3 on lento Bangkok vietnam ja sieltä 2 kk päästä 25.5. Tokioon.!
antakaa mun nyt päästä sinne Aasiaan en välttämättä tuu takaisin!
AP Andyliini
Update: Qatar Airways flight operations remain temporarily suspended due to the closure of Qatari airspace.
Qatar Airways will resume operations once the Qatar Civil Aviation Authority announces the safe reopening of Qatari airspace. A further update will be provided on March 02 by 09:00 Doha time (06:00 UTC). Passengers are advised to monitor the latest flight information via http://qatarairways.com or the Qatar Airways mobile app.
Älkääs nyt, DOHAI on Rio Hainan satama Dominikaanisessa tasavallassa, ei siellä sotaa käydä. En tosin tiedä, miten sinne lennetään, laivalla varmaankin pääsisi.
paskaa kaikki lentoyhtiöt, ei ole tullut ilmoitusta peruutuksesta ja appissa näkyy varaus olevan voimassa, nyt kun soitin Finnairille niin ne sanoi että kaikki lennot on peruttu 6.3. saakka Dohaihin ja Dubaihin ja pitäs ottaa allahi n yhtiöön Qataeriin yhteyttä! shiiiit deeepest shit!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lentää mieluummin Dubhain kautta
Nehän on luvanneet ampua monta siviilikonettakin noilta alueilta alas, koko lähi-idän ilmatila on nyt vaarassa.
miksi Qatar ei ole ottanut yhteyttä koskien lentoani? Finnair sanoi että lento on peruttu mutta koska ostin liput qatarin kautta, niin niihin pitäisi ottaa yhteyttä? miten ihmeessä? pitääkö mun soittaa USAAN saakka kun ei sivuilla ole mitään chatbottiakaan?
ap
on tuo qatar yksi perseallahien persetoimisto! ei sunnuntaina vastaa kukaan
Finland
Dohan ja Dubain lentokentät ovat nyt täysin sekaisin, lähes kaaoksessa. Tosi moni lentoyhtiö kun käyttää niitä välilaskupaikkana, juuri kun mennään/tullaan esim. Thaimaan suuntaan. Finnair jo ilmoitti että korvaavia reitityksiä on lähes mahdotonta nyt tehdä. Rahanpalautus rumbaa siis tiedossa..