Mulla olis lento huomenna 2.3., Dohaihin ja sieltä Bangkokiin, tänään ainakin Dohain lentok,enttä ollut suljettu eikä lentoja!
miten mun käy, avatkaa se saaterin lentokenttä!
https://www.independent.co.uk/travel/news-and-advice/qatar-airways-flig…
Kommentit (54)
Hai, miks sie Dohain kautta lennät?
Miten sä varaat lentoja kun et tiedä mihin olet menossa? Dohai?
Hanki soutuvene ja souda sinne panokkiin. Tuossahan on pelkkää merta välissä. Ehkä saario lainaa omaansa. Tai tulee jopa mukaan soutajakaveriksi.
AI-yhteenveto
Finnair on perunut lentoja Dubaihin (DXB) viikonlopulta 28.2.2.3.2026 Lähi-idän turvallisuustilanteen ja suljetun ilmatilan vuoksi
. Peruutukset koskevat useita lentoja, ja yhtiö pyrkii uudelleenreitityksiin. Tarkista oma lentotilanteesi suoraan Finnairin sivuilta.
Finnair +2
Huomioitavaa:
Perutut lennot: Finnair on keskeyttänyt väliaikaisesti lennot Dubaihin.
Vaikutus: Tilanne vaikuttaa noin 1600 asiakkaaseen.
Tilanteen seuranta: Finnair seuraa tilannetta ja tekee päätöksiä päivä kerrallaan.
Yle +1
On suositeltavaa seurata lentoyhtiön tiedotteita.
Lentämisestä on tullut aivan liian halpaa.
ostin lennot yli 1 kk sitten ja meno oli näin halvin jotain 325 euroa Hki-Dohai-Bangkok
muten suorat lennot olisi olleet Finnairilla about 700 e meno
en tiedä mit'ä tässä teen
v 2004 kun olin varannut lomalennot Phuketiin, tulikin yhtäkkiä tsunami ja lennot peruttiin viime tipassa!
Jätä väliin. Turhaan olet menossa kuitenkin.
finnair pelkureiden pesämuna perui lennot mutta mullapa onkin lento allahin eli qatarin koneella, en tiedä lentöökö nekään
Vierailija kirjoitti:
ostin lennot yli 1 kk sitten ja meno oli näin halvin jotain 325 euroa Hki-Dohai-Bangkok
v 2004 kun olin varannut lomalennot Phuketiin, tulikin yhtäkkiä tsunami ja lennot peruttiin viime tipassa!
Katso hyvä ihminen niitä lentoyhtiön sivuja.
Kysy jos Tytti heittäis sut luudalla.
Vierailija kirjoitti:
Dohain kautta kannattaa lentää Fuketiin
Dohaan isketään tälläkin hetkellä. Sinne ole mitään menemistä vähään aikaan.
Nyt joudut ryyppäämään Suomessa ja tyytymään suomalaiseen siiderinorsuun.
On ensiarvoisen tärkeää ap, että kysyt siltä taholta asiaa/neuvoja, jolta ostit lentolipun.
Kannattaa lentää mieluummin Dubhain kautta