Mulla olis lento huomenna 2.3., Dohaihin ja sieltä Bangkokiin, tänään ainakin Dohain lentok,enttä ollut suljettu eikä lentoja!
miten mun käy, avatkaa se saaterin lentokenttä!
https://www.independent.co.uk/travel/news-and-advice/qatar-airways-flig…
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
ostin lennot yli 1 kk sitten ja meno oli näin halvin jotain 325 euroa Hki-Dohai-Bangkok
muten suorat lennot olisi olleet Finnairilla about 700 e meno
en tiedä mit'ä tässä teen
v 2004 kun olin varannut lomalennot Phuketiin, tulikin yhtäkkiä tsunami ja lennot peruttiin viime tipassa!
Harmin paikka! Voisiko ne lentoliput vaihtaa toiseen kohteeseen tai saisiko niistä hyvitystä? Joskus maailmantilanne elää, ja tulee matkailun väliin, sille nyt ei vain voi oikein mitään. Tsemppiä!
Mene Tallinnaan, sielläkin on ostopiirakkaa ja on lähempänä ilman ongelmia.
jaa se oiskin ollut finnairin lento prkl jaqatar vasta siitä!
Lähi-idän kiristyneen turvallisuustilanteen vuoksi keskeytämme Dohan ja Dubain lentojen liikennöinnin ja perumme lennot näihin kohteisiin ajalla 28.2.-6.3.2026. Olemme suoraan yhteydessä niihin Finnairin asiakkaisiin, joita peruutukset koskevat.
Vierailija kirjoitti:
Mene Tallinnaan, sielläkin on ostopiirakkaa ja on lähempänä ilman ongelmia.
Veikkaan kanssa että tämä on turvallisin ja varmin vaihtoehto.
Jos olet tilannut lennot lentoyhtiön kautta samalle lipulle perille asti, niin seuraa lentoyhtiön sivuja ja ota sinne yhteyttä. Sama, jos olet käyttänyt suomalaista matkatoimistoa, ota yhteys sinne.
Jos sen sijaan olet käyttänyt jotain halpojen lentojen välittäjää, niin voipi olla, että jäät kotiin ja menetät rahasi. Voit tietysti yrittää ottaa yhteyttä heidän maksulliseen hoono englanti "tukeen", mutta he tulee sanomaan sinulle, että ota yhteyttä lentoyhtiöön ja lentoyhtiö luultavasti sanoo, ettei käsittele muiden myymiä lippuja.
Rahasi saatat saada takaisin matkavakuutuksesta. Sehn sinulla on, eikö niin ...
Dohaihin. Jos nyt opettelisit ensiksi taivuttamaan sanoja oikein, niin joku ehkä uskoisi, että olet matkalla Dohaan. Muuten missä maassa Doha on? Äkkiä googlaamaan ap.
Vierailija kirjoitti:
Hai, miks sie Dohain kautta lennät?
Hai, mie hankin miulle uuden keklun Dohaista.
Miksi edes menet noin tylsää paikkaan. Ei edes luontoa näe.
Jospa lennot reititetään uudelleen? Tuttu laitettiin ihan toista reittiä menemään, kun yksi lentokenttä oli suljettu matkalla. Pääsi mutkien kautta perille.
Pahimmillaanin näillä näkymin käy niin, että et pääse lentämään ja menetät rahasi.
Eli aika hyvin ovat asiat moneen muuhun tällä pallolla elävän tilanteeseen .
Herra varjelkoon meitä pahemmilta kriiseiltä, jos tuo on nyt niin kauheaa.
ei tuolla Qatarin sivulla lue ainakaan perumista Hki- Doha-Dohai-Bangkok eli meen koneeseen ja ohjaanse n vaikka yksin kohteeseen !
Eihän tuossa voi tehdä oikeadtaan yhtään mitään.
Mikset lennä ekana vaikka Fanzarotelle, sieltä sitten Zeneriffelle ja sit vasta Dohaihin tai Bändläkokkiin?
AI-yhteenveto
Kyllä
Qatar Airways ilmoittaa perutuista lennoista sähköpostitse tai tekstiviestillä, jos olet antanut yhteystietosi varauksen yhteydessä. Jos peruminen tapahtuu alle 14 päivää ennen lähtöä, olet oikeutettu korvaukseen, uudelleenreititykseen tai lipun hinnan palautukseen EU261-asetuksen mukaisesti.
qatar appin mukaan lento on vahvistettu eli ei ole peruttu ! minua ei alas ammuta, olen Herran sotilas!
tv Andy
Ainakin koko ensi viikon on Finnairin lennot peruttu, Dohaan, ja Dubaihin . Eli ei mitään tehtävissä
Vierailija kirjoitti:
Ainakin koko ensi viikon on Finnairin lennot peruttu, Dohaan, ja Dubaihin . Eli ei mitään tehtävissä
finnairin muttei qatarin, lento on QR eli qatar vaikka onkin Finnairin kanssa yhteistyössä
ap
Vierailija kirjoitti:
ostin lennot yli 1 kk sitten ja meno oli näin halvin jotain 325 euroa Hki-Dohai-Bangkok
muten suorat lennot olisi olleet Finnairilla about 700 e meno
en tiedä mit'ä tässä teen
v 2004 kun olin varannut lomalennot Phuketiin, tulikin yhtäkkiä tsunami ja lennot peruttiin viime tipassa!
No kiitit varmasti Jumalaa että et ollut kerennyt jo päästä lomakohteeseen. Olisit saattanut menehtyä. Aivan järkyttävää.
Ei olisi kannattanut varata sitä lentoa. Mikset ennakoinut tilannetta?
"Avatkaa se saaterin lentokenttä"
🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦