Pettäminen
Mies on pettänyt minua, ei varmaan fyysisesti mutta ollut yhteydenpitoa toiseen naiseen, ei ihan neutraalistikaan. Mitä teen? Meillä on ollut aika p*skaa jo ehkä pari vuotta. Mutta taloudelliset syyt estää eron. Ja lapset. Vituttaa kuin pientä oravaa, vihaan sitä naikkosta. Miten kukaan kehtaa vikitellä varattua miestä!!! Ootteko jatkaneet normisti tälläsen jälkee?
Kommentit (26)
Ymmärrän tuon reaktion, että vihataan sitä naista. Mua on monikin varattu mies tullut yrittämään ja on ollut kieltämättä vaikeaa välillä sanoa ei, kun oon tällainen "vanhapiika"ja kai tarpeet ne olis minullakin olemassa. Yhteen varattuun menin ihastumaankin, koska oli niin imartelevaa ku joku mies jaksaa nähdä vaivaa ja piirittää. Enkä voinut häntä vältelläkään kauheesti kun oltiin samalla työpaikalla.
Mutta en kuitenkaan lähtenyt leikkiin, tein kaikkeni, kylmiä suihkuja, kuumia saunoja ja vaikka päällä seisomista, että sain sammutettua ne tunteet mitä se mies minussa aiheutti. Se oli hirveetä aikaa, elää jatkuvassa puutteessa kun toinen koko ajan flirttailee.
Mutta parasta unohtaa se viha sitä naista kohtaan ja keskittyä vaan huolehtimaan itsestäsi ja lapsistasi.
Ihan tutkitustikin pettämisellä alkavat suhteet kuivuu kasaan yleensä lopulta. Mikä on kyllä ihan järjelläkin tajuttavissa. Kivat sille uudelle naiselle olla tekemisissä lasten isovanhempien ja kaiken muun suvun kanssa. Ei siitä mitään tuu.
Naiset syyttää miestensä uskottomuudesta naisia. Ja miehillä ne vaan juhlat jatkuu.
Ollaan me yksinkertaisia, pakko myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tuossa tilanteessa otin eron. En todellakaan halunut lähteä koston tielle ja alkaa itse pettämään, koska mulla ei ole petollinen luonne. Ja joo, ei mullakaan ollut siihen taloudellisesti mitenkään varaa.
Tein sen silti. Ja jotenkin siitäkin vaan sitten selvittiin.
Eroaminen on yllättävän kallista. Siksi se sysätäänkin aina naisten niskaan.
Niin, tämähän on varmasti se syy, miksi miehet pettävät, mutta naiset hakevat eroa. Kaikki avioliiton edut ovat miehelle tietysti myös houkuttelevia, lastenhoito, kodinhoito, ihmissuhteiden ylläpito, juhlien järjestäminen, arjen pyöritys, jne.
Vierailija kirjoitti:
Naiset syyttää miestensä uskottomuudesta naisia. Ja miehillä ne vaan juhlat jatkuu.
Ollaan me yksinkertaisia, pakko myöntää.
Olet totuuden äärellä, mies.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole seksi kiinnostanu pitkään aikaan mut ei se silti oikeuta miestä kattelemaan muita.
T..ap
Mutta jos mies pihtaa niin naisella on oikeus pettää koska mies tekee väärin.
AP
Miten ei voi olla varaa erota? Suomessa yli miljoona henkilöä asuu yksin, kyllä te petetytkin siihen pystytte. Itsekin aluksi luulin etten selviydy taloudellisesti jäädessäni yksin lapsen kanssa, mutta tässä me hengissä ollaan ja katto pään päällä. Toki tarkkana joutuu rahallisesti olemaan, mutta parempi tämäkin kuin huonossa suhteessa.