Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen

Vierailija
28.02.2026 |

Mies on pettänyt minua, ei varmaan fyysisesti mutta ollut yhteydenpitoa toiseen naiseen, ei ihan neutraalistikaan. Mitä teen? Meillä on ollut aika p*skaa jo ehkä pari vuotta. Mutta taloudelliset syyt estää eron. Ja lapset. Vituttaa kuin pientä oravaa, vihaan sitä naikkosta. Miten kukaan kehtaa vikitellä varattua miestä!!! Ootteko jatkaneet normisti tälläsen jälkee?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä sitä naista vihaat, mutta haluat jatkaa puolisosi ku kanssa? 

Vierailija
2/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vihaa naikkosta, se on egoisti. Sun pitää joko

- lähtee

- tutustua muihin miehiin tai

- jättää se ukko rauhassa rypemään p askassaan, kunnes häipyy ihan itse 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ratkaisin vastaavan tilanteen hankkimalla rakastajan. Kun kerran mies oli yksipuolisesti muuttanut parisuhteemme ehtoja päätin, että Ok, kyllä se sitten minulle sopii. Rakastajia ollut nyt yhteensä kolme ja naiden lisäksi ainakin 10 miestä, joiden kanssa olen viestitellyt. Pettäminen laukaisi minussa tämän käytöksen.

Vierailija
4/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäjän kanssa ole pakko jatkaa, kannattaa valita uusi kunnollinen tai olla yksin ja panostaa siihen.

Vierailija
5/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveempää ja rehellisempää kohdistaa viha mieheesi, hän se pettää sinua.

Toki vaikeampi hyväksyä.

Vierailija
6/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ratkaisin vastaavan tilanteen hankkimalla rakastajan. Kun kerran mies oli yksipuolisesti muuttanut parisuhteemme ehtoja päätin, että Ok, kyllä se sitten minulle sopii. Rakastajia ollut nyt yhteensä kolme ja naiden lisäksi ainakin 10 miestä, joiden kanssa olen viestitellyt. Pettäminen laukaisi minussa tämän käytöksen.

Tunnistan itseni. Ei kaduta.

Vierailija
7/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveempää ja rehellisempää kohdistaa viha mieheesi, hän se pettää sinua.

Toki vaikeampi hyväksyä.

Kyllä ne ihan kahden touhuaa. Ja näyttää keskarii sulle.

Vierailija
8/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos raha on noin tärkeää niin pysyt suhteessa mutta hommaat oman sivusuhteen.

Vierailija
9/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla oo varaa erota

Vierailija
10/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaan h*orat on varattujen perään

Vierailija
11/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko piereskellä naamaani ja suuhuni?

Ap

Voin toki. Ensin leggingsit jalassa pieren sun naamaan ja sit peppu paljaana pieren suoraan suuhusi polttavia pieruja, jotka kurahtelee ja rutisee suuhusi kovalla paineella ja pitkäkestoisesti.

T. Naapurin lihava ja hikinen setä

Vierailija
12/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavia sinkkumiehiä löytyy kyllä. Ponnista parisuhteestasi ulos.

Vierailija
13/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pettänyt fyysisestikin, mutta nainen ei antanut.

Kannattaako naista vihata? Ainahan ulkopuolista ihmistä on helpompi vihata ja syyttää kuin oikeaa syyllistä. Naisten perisynti. Sama kaiken selittelyn kanssa.

Vierailija
14/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset monesti yrittää varastaa varattuja miehiä ne kun on haluttuja naisten seurassa. Jos haluat tee selväksi sille akalle et se on sinun mies, elä tee mitään katso miten käy tai jätä se miehes. Sinun oma valinta se on ei sitä voi sinun puolesta kukaan päättää.

Vierailija
15/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pettävälle naiselle joka itseään jakaa ympäri kyliä kyllä ole mukavaa miestä. "Mukavia" hyväksi käyttäjiä varmasti löytyy.

Vierailija
16/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tuossa tilanteessa otin eron. En todellakaan halunut lähteä koston tielle ja alkaa itse pettämään, koska mulla ei ole petollinen luonne. Ja joo, ei mullakaan ollut siihen taloudellisesti mitenkään varaa. 

Tein sen silti. Ja jotenkin siitäkin vaan sitten selvittiin.

Eroaminen on yllättävän kallista. Siksi se sysätäänkin aina naisten niskaan.

Vierailija
17/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi pettänyt fyysisestikin, mutta nainen ei antanut.

Kannattaako naista vihata? Ainahan ulkopuolista ihmistä on helpompi vihata ja syyttää kuin oikeaa syyllistä. Naisten perisynti. Sama kaiken selittelyn kanssa.

Molempia voi vihata.

Vierailija
18/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pettävälle naiselle joka itseään jakaa ympäri kyliä kyllä ole mukavaa miestä. "Mukavia" hyväksi käyttäjiä varmasti löytyy.

Entäs miehille?

Vierailija
19/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole seksi kiinnostanu pitkään aikaan mut ei se silti oikeuta miestä kattelemaan muita. 

T..ap

Vierailija
20/26 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko vähän avata, mitä tuo "Ei ihan neutraalisti" tarkoittaa? Ovatko viestit seksuaalissävytteisiä?