Puoliso jättänyt 2kk vuokrat maksamatta!
Eilen ilmoitettiin minulle että mikähän homma, en tiennyt koko asiasta nitään kun olen kuitenkin joka kk vuokraa maksanut. Voi perhanan perhana, ei ollut eka kerta kun jättää maksamatta.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimikaa heti!
2 kk maksamattomat vuokrat ovat purkuperuste vuokrasopimukseen. Eli ei ole edes irtisanomisaikaa, jos sopimuksen purkaa tuosta syystä.
Jos olisit lukenut otsikkoa pidemmälle niin ap on kyllä maksanut vuokraa joka kk
No sittenhän vuokra on maksettu. Mikä homma? Jos soppari on yhteinen, kumpikin on yksinään vastuussa koko vuokravelasta.
Ap maksat rästin ja heität ukon pihalle.
Heittäkää lusmupuolisot helvettiin. Niin mä tein. Nyt se on ollut asunnoton 1,5 vuotta 😂😂😂😂
Lähinnä ekana herää kysymys, että miksi sä tuhlaat elämääsi tuollaiseen lurjukseen? Äläkä vaan selitä, että osaa se olla myös ihanan rakastava. Huijaat itseäsi. Äläkä vaan mene lisääntymään tuollaisen kanssa!
Nyt ap valoja päälle!
Lukiko aloituksessa että mies on jättänyt vuokrat maksamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimikaa heti!
2 kk maksamattomat vuokrat ovat purkuperuste vuokrasopimukseen. Eli ei ole edes irtisanomisaikaa, jos sopimuksen purkaa tuosta syystä.
Jos olisit lukenut otsikkoa pidemmälle niin ap on kyllä maksanut vuokraa joka kk
No sittenhän vuokra on maksettu. Mikä homma? Jos soppari on yhteinen, kumpikin on yksinään vastuussa koko vuokravelasta.
Ap maksat rästin ja heität ukon pihalle.
Ei sitä niin vaan heitetä jos on kirjoilla asunnossa. Lokkeilevat hyväksikäyttäjät ovat yleensä harvinaisen hyvin perillä oikeuksistaan.
Ap toimi. Voit rikosilmoituksen tehdä miehen kavalluksesta, jos näin pääsisit hänestä eroon. Et kai suhdetta enää jatka, kun toistuvasti luottamuspula. Missä miehen rahat?
MIES on vastuuton kun on maksanut PUOLISOLLEEN (akalleen, vaimolleen...) vuokran. Mutta PUOLISO ei ole maksanut eteenpäin vuokraamalla.