Ei italialainen ruoka ole mitenkään erityisen hyvää. Pastaa ja tomaattikastiketta
Joku Parman kinkku toki on hyvää, mutta muuten hiilaripitoista mössöä.
Kommentit (16)
Rajoittunut kuva italialaisesta ruoasta.
Kuvittelet, ettei siellä syödä mitään muuta🤦
Antopastot ovat hyviä. Suomalaiset pitsat ovat parempia kuin keskiverto italialaiset. Ainakin oman kokemukseni mukaan Roomasta, Milanosta ja Palermosta. Pasta ja tomaattikastike on sitä samaa kuin Suomessakin.
Näinhän se on, koko Italiahan on pelkkää valkoista hiilaria ja tomaattia, niin pizza, pasta kuin leipäkin. Juustot ja leikkeleet tosin ihan hyviä
Tuo kinkkuhan on ihan älyttömän suolaista. Tai ainakin se oli, mitä itse maistoin Italiassa.
Ei ole ranskalainen ruokakaan mitään erikoista. Syövät pelkästään patonkeja ja kroisantteja. ;)
Italiassa osaavat tehdä yksinkertaista ruokaa, kun on hyvät ja tuoreet ruokaineet. Ei standardipitsaakaan ole pilattu lähimarketin koko valikoimalla. Muutama aines riittää.
Niin. Ja Espanjassa on vaan sitä paellaa.
Onneksi meillä täällä on sentään monta eri ruokaa.
Poistoon. Sama jankutus ollut aiemmin.
Suomalainen osaa tehdä makaroonilaatikon sekä lämmittää pakastepizzan ja piste. Kurmee ruoan viimeistelee ketsuppi. Ihme ettei vielä kysy että mikä v#tun eläin tämä pizza on.
Japanissa syövät vaan sushia. Varmaan heidän hikikin haisee kalalta.
Voi voi, Italiassa osataan tehdä paljon muutakin kuin bolognesea. Mm. mereneläviä, simpukoita ja kaloja hyödynnetään ruoanlaitossa sekä sieniä. Suomessakin ero on selvä, meneekö syömään S-ryhmän pastaravintolaan vai aitoon italialaiseen joita ei ihan joka kaupungissa ole.
Minä pidän italialaisen ruoan yksinkertaisesta aineksista ja mausteista verrattuna muihin välimeren maiden ruokakulttuuriin.
Kuvailit juuri n 1/100 000 italialaisesta ruuasta🤣
Ap on käynyt kerran Rossossa syömässä ja luulee olevansa italialaisen ruoan asiantuntija 🤣
Parasta pitsaa ikinä söin Bulgariassa. Margarita tuoreista tomaateista ja tottakai sit paikallista juustoa päälle. Oli pienehkö, mutta lounaaksi se ja olut oli juuri sopiva. 2 vko joka toinen pvä. Väliin shopskasalaatti. En yleensä syö vain tomaattipitsaa, mutta parempaa en ole saanut. Jäi himo. Ja joo, samaa maistanut Torinossa. Outoa kyllä, Bulgarian versio oli mun suuhun parempaa.
Aha.