Linda Lampenius on hot - kuka uskoisi 55v
Täytyy myöntää, että Linda vain paranee vanhetessaan. Kuinka monella yli 55v on tuollaiset kasvot ja kroppa. Kelpaisi nuorille miehillekin.
Kommentit (503)
Tasapaksuilta radiohiteiltä kuulostavat biisit jättävät vaisun olon Arvioimme UMK-biisit
2 kovaa kivipalloa rinnuksissa, töröhuulet ja Pamela Andersonilta kopioidut ohuet kulmakarvat. Nohh.
"2 kovaa kivipalloa rinnuksissa, töröhuulet ja Pamela Andersonilta kopioidut ohuet kulmakarvat. Nohh."
Että happamia. :)
Hyvin on Linda säilynyt ja pitää kunnostaan huolta. Itse olen järkyttynyt miten monet oman ikäiset näyttää 60v mummoilta ja papoilta. Olen itse yli 50v ja näytän ikäistäni nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin viime kesänä kotieläinpihalla ja näin siellä tosi seksikkään ja nuorekkaan kalkkunan.
Niin miäkin , Näytti Jasmiina YidisYidiskselltä alasti selviytyjissä .
Vierailija kirjoitti:
2 kovaa kivipalloa rinnuksissa, töröhuulet ja Pamela Andersonilta kopioidut ohuet kulmakarvat. Nohh.
Ja barbitukka. Muovia, muovia, muovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä bimbbo
?? 🙄
Linda on arvostettu Konserttimestari viululla
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
mielestäni nolaa vain itsensä ja uransa typerissä pervoviisuissa
Niiköööö... VAIN SINUN MIELI PIDE.....kansa on puhunut niin täällä kun ulkomailla pitäen hänestä 🌹🌹🌹🌹
Syömishäiriö. Elän mieluummin ilman.
"Niin, miksi kenenkään meistä pitäisi puhua Lindasta?
Hänen huono itsetuntonsa ei ole salaisuus, on puhunut menneisyyden traumoistaan monesti julkisesti. Siksi suruhymiö, että minusta on surullista, että kenelläkään, saati noin mukavalla ja luonnonkauniilla ihmisellä on huono itsetunto.
Olisiko nauruhymiö ollut parempi?
Mutta siis huono itsetunto selittää naaman leikkelyä, ja sekin on minusta surullista. Miksi ei voitais hyväksyä itseämme, ihan jokainen meistä? "
Miten se, jos ylläpitää ulkonäköään kauneustoimenpiten liittyy siihen, hyväksyykö itseään? Tuo on vaan sellainen ajattelutapa, jota en millään päin pysty ymmärtämään. Sehän on itsensä rakastamista, että haluaa tehdä parhaan version itsestään.
Ja jos yhtään aidosti surisit hänen itsetuntoaan et haukkuisi ja säälittelisi alentuvasti häntä internetissä. Kyllä nainen on naiselle susi, ja kateus on suomalaisen naisen perustunne. Tämä ketju jälleen osoitti eikä hirveine haukkumisineen ainakaan paranna kenenkään itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
"2 kovaa kivipalloa rinnuksissa, töröhuulet ja Pamela Andersonilta kopioidut ohuet kulmakarvat. Nohh."
Että happamia. :)
En pidä häntä kauniina vaan esimerkkinä siitä, miten naisiin kohdistuvat ulkonäköpaineet ovat aivan sairaita.
Upea ryhti, kaunis vartalo, pitkät hoikat sääret, wau.
Laadukkaasti ja kalliisti saneerattu kroppa.
55-vuotiaaksi on kyllä hyvin säilynyt. Moni vertaa häntä 25-vuotiaisiin. Ei tietysti näytä heiltä. Mutta toisaalta moni 30 - 40 -vuotias näyttää paljon mummomaisemmalta kuin Linda.
Tulee mieleen Substance-elokuvan päähahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllään hän teki uransa. Sooloviulistina keskinkertainen.
Kämppä lukemassa Wikipediasta miten vuosi tenytehnyt korkeaarvoisissa oopperoissa Musikaaleissa ym. HÄN ON MAAILAN LAAJUISESTI ARVOSTETTU VIULISTI 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllään hän teki uransa. Sooloviulistina keskinkertainen.
Kämppä lukemassa Wikipediasta miten vuosi tenytehnyt korkeaarvoisissa oopperoissa Musikaaleissa ym. HÄN ON MAAILAN LAAJUISESTI ARVOSTETTU VIULISTI 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Niin. Hän pääsee musikaaleihin ulkonäkönsä ja keskinkertaisen soittotaitonsa ansiosta.
" Hänellä on vakava syömishäiriötausta. En osaa kadehtia."
Haukkua ja arvostella internetissä osaat kuitenkin syömishäiriötaustaista ihmistä.
Linda on vieläkin hyvän näkönen. Ja huomaa että käy salilla, lihastakin löytyy.
Olen Lindan kanssa syntynyt samana vuonna ja Linda on todella hot. Minä taas tämmönen enemmän hompsusen mummon näkönen.
Vaihtaisin mielelläni.