Miksi miesten naismaku on niin suppea?
Kaikki haluavat sen nuoren, pienikokoisen, sopivasti muodokkaan (pyöreä takapuoli ja kiinteät rinnat), liikunnallisen ja luonnonkauniin hymyilevän naisen.
Suurin osa vaan joutuu tyytymään vähemmän viehättävään emäntään, mutta suhteessakin haaveilevat tuollaisesta unelmanaisesta.
Kommentit (30)
Naiset nimenomaan haluaa vain niitä urheilullisia pitkiä ja komeita miehiä
Vierailija kirjoitti:
Naiset nimenomaan haluaa vain niitä urheilullisia pitkiä ja komeita miehiä
Totta. T. M52 ope, 190 cm sporttinen
Pienikokoisen? Hassua miten naiset ajattelevat miesmaun olevan suppea mutta eivät osaa päättää haluavatko miehet pienikoisia naisia, pitkiä ja laihoja missejä vai lihaksikkaita salitypyjä. Itse tykkään sellaisista skrodemmista kuulantyöntäjänaisista, mutta tärkeintä on tietysti se mitä korvien välistä löytyy.
Sinne vain porhubiin katsomaan, miten monta tuhatta kategoriaa löytyy erilaisista naisista.
Pienikokoisen siinä mielessä, että hoikka on makuuni.
Se sijaan pituutta ja sääriä saa olla. Ei todellakaan lyhyt ole ihanne useimmilla, jotka eivät ole pedofiliaan kallellaan.
Miehenä sanon, että kyllä käy blondi pitkillä hiuksilla, väh. 170 pitkä, max. 65 kilonen, hyvin toimeentuleva ja kaunis n. 18 - 21 vuotias.
M47, komee ja 171,5 pitkänhuiskea alfa
Vierailija kirjoitti:
Sinne vain porhubiin katsomaan, miten monta tuhatta kategoriaa löytyy erilaisista naisista.
Ei näitä pervoiluja parisuhdemielessä katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä pervoiluja parisuhdemielessä katsella.
Se on pervoa kiihoittua muista kuin nuorista hoikista naisista?
Kenestä miehistä Ap kirjoitat? - En tunnista itseäni näistä miehistä. - Toki tise pituusrajoittsena ja alle 166cm miehenä vosin vastaavasti ulista, että miksi kaikki naiset haluavat vain pitkiä ja tuuhea hiuksisia miehiä....
Mutta en usko, että tällainen uikutus lisäisi, ainakaan kovin paljon omaa kiinnostavuuttani kenenkään silmissä ja mielikuvissa.
Mun mies tykkäsi pitkistä naisista kun tavattiin. Itse olen n.170cm ja ilmeisesti olen vähän liian lyhyt hänen makuunsa. Mieheni on 184cm. Se jäi epäselväksi että onko joku maksimipituus naisella eli esim. 185cm on liikaa.
Vähän on rajoittunut näkökulma. Itselläni oli nuorena pienehköt rinnat, ja surin kun rakastamani mies rakastui pieniin rintoihin - hän piti omiani liian suurina.
Myöskin painan paljon, olen lihaksikas ja muodokas ja miehiä on riittänyt. Eli ei se muodoton reidetön perseetön = hoikka ole kaikkien kauneusihanne todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän on rajoittunut näkökulma. Itselläni oli nuorena pienehköt rinnat, ja surin kun rakastamani mies rakastui pieniin rintoihin - hän piti omiani liian suurina.
Myöskin painan paljon, olen lihaksikas ja muodokas ja miehiä on riittänyt. Eli ei se muodoton reidetön perseetön = hoikka ole kaikkien kauneusihanne todellakaan.
Ei kukaan ole väittänytkään muodottoman olevan naisihanne, päin vastoin. Lukutaidossa vikaa?
"sopivasti muodokkaan (pyöreä takapuoli ja kiinteät rinnat)"
Ap
Naisten maku se vasta onkin suppea. Tinder on karkkikauppa pienelle joukolle miehiä joita suurin osa naisista haluaa.
Ei kai se muuten niinkään suppea ole kuin että enemmistö viehättyy hoikista normipainoisista ja ylipäätään siitä, ettei extraa ole makkaroille asti kannettavaksi. Sen sijaan monissa muissa piirteissä on paljonkin vaihtelua siinä mikä ketäkin miellyttää.
Toisaalta niin sitä suurin osa naisistakin tykkää eniten sopusuhtaisen solakoista, normaalipainoisista miehistä vaikka jotkut tykkää eniten laihoista, jotkut pullukoista nallukoista ja jotkut niistä hormoneilla pumpatuista poke-tyypeistä.
Ja suurin osa niin naisista kuin miehistäkin sopii noihin vastakkaisen sukupuolen enemmistön mieltymyksiin kunhan vaan elää terveellisesti. Se sitten on tietenkin jokaisen oma asia haluaako olla sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se muuten niinkään suppea ole kuin että enemmistö viehättyy hoikista normipainoisista ja ylipäätään siitä, ettei extraa ole makkaroille asti kannettavaksi. Sen sijaan monissa muissa piirteissä on paljonkin vaihtelua siinä mikä ketäkin miellyttää.
Toisaalta niin sitä suurin osa naisistakin tykkää eniten sopusuhtaisen solakoista, normaalipainoisista miehistä vaikka jotkut tykkää eniten laihoista, jotkut pullukoista nallukoista ja jotkut niistä hormoneilla pumpatuista poke-tyypeistä.
Ja suurin osa niin naisista kuin miehistäkin sopii noihin vastakkaisen sukupuolen enemmistön mieltymyksiin kunhan vaan elää terveellisesti. Se sitten on tietenkin jokaisen oma asia haluaako olla sellainen.
Mä en ole koskaan sopinut kenenkään mieltymyksiin vaikka en ole lähelläkään ylipainoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan sopinut kenenkään mieltymyksiin vaikka en ole lähelläkään ylipainoa.
Ap
Kai sinä sentään jotain muuatkin olet ja mahdollsitat parisuhteeseen kuin ulkosien olemuksesi ja vartalosi ja kasvosi?
Vaikka en minä alle 166 cm miehenä käy kiistämään, etteikö ulkoisellakin olemuksella olisi osansa siinä, miten vaikeaa tai helppoa on ylipäätään kohdata ja tavata muita saati, että onnistuisi kohtaamaan hänet, jonka kanssa saattaisi myöhemmin rakentaa yhteistä tulevaisuutta.
Suututtaako?