Jos voittaisin 200 miljoonaa lotossa, mitä tekisit?
Kommentit (14)
En mitään. Vihaan rikkaita ihmisiä, mutta viha ei tarkoita tekoja.
Pyytäisin sinua antamaan minulle 10% voitoistasi hyvän tahdon eleenä.
No eilen joku saku voitti 73 miljoonaa Eurojackpotissa. Minä jatkan elämäåni ja seuraavaa pottia odottaen.
Olisin vihreänä kateudesta, mutta en poliittisesti vihreänä.
Ostaisin ison talon ja parikymmentä seksinukkea.
Ottaisin lopputilin töistä ja matkustelisin ympäri maailmaa ensimmäiseksi. Eläni muuttuisi jatkuvaksi kesälomaksi. Niin se tulee vuosikymmenen päästä muuttumaan joka tapauksessa, kun jään eläkkeelle. Sitä varten olen säästänyt ja sijoittanut jo 30 vuotta, kun olen työelämässä ollut.
Varmaan onnittelisin sinua ja esittäisin toiveen, että lahjoittaisit osan rahoista ympäristönsuojeluun.
Sinä voittaisit? Ei se muhun vaikuttaisi. Mitä tekisin jos itse voittaisin? No hankkisin ainakin terveyspalveluita ja terapiaa itselleni loppuiäksi. Kodin laittasin uusiksi. Ostaisin kalliita, laadukkaita ruokia kotiin ja kävisin myös ravintoloissa syömässä. Ostaisin kalliita, mielellään kotimaisia vaatteita. Ehkä vähän matkustelisin, jos jaksaisin. Etsisin hyväntekeväisyyskohteita ja lahjottaisin. Tekisin testamentin, kun ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan onnittelisin sinua ja esittäisin toiveen, että lahjoittaisit osan rahoista ympäristönsuojeluun.
Lahjoita vaan omat rahasi, älä kärky muiden rahoja
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin lopputilin töistä ja matkustelisin ympäri maailmaa ensimmäiseksi. Eläni muuttuisi jatkuvaksi kesälomaksi. Niin se tulee vuosikymmenen päästä muuttumaan joka tapauksessa, kun jään eläkkeelle. Sitä varten olen säästänyt ja sijoittanut jo 30 vuotta, kun olen työelämässä ollut.
Kun ap voittaisi ottaisit lopputilin???🤣
Varnaan näkisin siitö jonkun otsikon .
Ap voi vain unelmoida tuollaisista voitoista. Usassa lottovoitot voivat olla noin isoja, suomessa paljon pienempiä. Eurojackpotissa maksimisumma on 120 miljoonaa.
Jatkaisin elämääni normaalisti.