Seisooko miehellänne, kun hän nuolee pilluanne? Eli voitte suoraan siirtyä siitä yhdyntään? ov
Meillä seisoo.
Joskus muistelin seksi-palstalla, että joidenkin miehillä ei seissyt, vaan piti suuseksin jälkeen runkata/nuolla se pystyyn(muna siis)
Kommentit (10)
Kaipa se miestäkin sitten kiihottaa, kun nainen nauttii.
Eikös seksihommissa molempien pidä nauttia kaikesta?
Meni halut siihenkin, kun nyt tietää ettei se mies nautikaan yhtään suuseksin antamisesta. Mielessä on käynyt ja olen kysynytkin, mutta ei kai fiksu mies sellaista tunnusta.
Miestä kiihottaa nuolla minua, samoin minä kiihotun ottaessani häneltä suihin. Näitä ei kyllä tehdä joka kerta kun harrastamme seksiä, että säilyy vähän " harvinaisempana herkkuna" ...
Ja siitä yleensä käydäänkin suoraan asiaan...
En tajua, miksi asia olisi ongelma.
Ei miehellänne seiso sen vuoksi, että kiihottuu haisevan tuheronne nuolemisesta vaan siksi, että kuvittelee nuolevansa jotain Pamela Anderssonia.
Olen mies ja tiedän kyllä mistä puhun
Molemmilla on kuitenkin kivaa..! :)
Vierailija:
Ei miehellänne seiso sen vuoksi, että kiihottuu haisevan tuheronne nuolemisesta vaan siksi, että kuvittelee nuolevansa jotain Pamela Anderssonia.Olen mies ja tiedän kyllä mistä puhun
mun orgasmi on tosi kiihottava. Minä en kyllä kiihotu suuseksiä antaessani. (On sekin silti ihan kivaa.)