Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksei naisille kelpaa tavallinen mies?

Vierailija
28.02.2026 |

Niin miksei naisille kelpaa? Olen ihan komea ja pitkä, en saa osumia ja naiset ei halua tavata, toki ongelmia on, velkaa on tosi paljon ja kaikenlaista tässä, ei sen pitäs olla este, mutta minä vain aina kiinnostun ei naiset, onhan tämä outoa?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen kelpaa, koska olen itsekin tavallinen, mutta sä et oo tavallinen.

Vierailija
22/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä, sukulaismieheni ja ystäväni olemme "kelvanneet". Käsittääkseni emme ole mitään poikkeusyksilöitä, vaan ihan tavallisia miehiä. 

Aloituksessa on kyllä jo lähtökohtaisesti vähän pulmallista tuo "kelpaa" sanan käyttö, ei oikein sovi parisuhteisiin. 20 vuotta vanha Corolla voi kelvata autoksi tai mummon vanha fillari saattaa kelvata kaupunkipyöräilyyn, mutta vikaan mennään, jos ihmissuhteisiin lähdetään sillä perusteella, että kuka kelpaa ja kuka ei. Niiden kuitenkin pitäisi perustus toisen rakastamiseen ja toisesta välittämiseen, ei "kelpaamiseen". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko naiselle heti kättelyssä että sinulla on alkoholiongelma ja 48.000e pelivelat? Ei ihme etteivät he ole kiinnostuneita.

Vierailija
24/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä, sukulaismieheni ja ystäväni olemme "kelvanneet". Käsittääkseni emme ole mitään poikkeusyksilöitä, vaan ihan tavallisia miehiä. 

Aloituksessa on kyllä jo lähtökohtaisesti vähän pulmallista tuo "kelpaa" sanan käyttö, ei oikein sovi parisuhteisiin. 20 vuotta vanha Corolla voi kelvata autoksi tai mummon vanha fillari saattaa kelvata kaupunkipyöräilyyn, mutta vikaan mennään, jos ihmissuhteisiin lähdetään sillä perusteella, että kuka kelpaa ja kuka ei. Niiden kuitenkin pitäisi perustus toisen rakastamiseen ja toisesta välittämiseen, ei "kelpaamiseen". 

Ei tässä ole kyse rakkaudesta. Allu tarvitsee vain panoseuraa.

Vierailija
25/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole kyse rakkaudesta. Allu tarvitsee vain panoseuraa.

kyllä mä kaipaisin nyt enempi seksiseuraa

Vierailija
26/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko naiselle heti kättelyssä että sinulla on alkoholiongelma ja 48.000e pelivelat? Ei ihme etteivät he ole kiinnostuneita.

Ei ole niin paljo pelivelkaa, en todellaa kerro, ne vain hiljenee kun ehdotan tapaamista.

Vierailija
27/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu kotoasi ja näe kuinka aivan tavallisilla miehillä on tyttöystäviä, vaimoja ja perheitä. 

Vierailija
28/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut epäillä, että nämä ketjut liittyvätkin johonkin taideprojektiin. Ehkä joku tekee gradua.

Vierailija
29/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tavallinen mies.

Joten kyllä ne kelpaa.

Vierailija
30/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että noi osumat paljastavat ongelman. Onhan se jo pitkään tiedetty, että Tinderissä ja vastaavissa koko parisuhdekuvio on valtavan vääristynyt. Isa osa naisista saa vähintään joka toiselta mieheltä kiinnostusta, joten heidän ei tarvitse olla mitenkään aktiivinen noissa sovelluksissa ottamaan kontaktia kenenkään. Lisäksi siellä on paljon ihmisiä "pelailemassa" eli eivät ole mitenkään aktiivisesti liikkellä kumppania etsimässä, kunhan tykkäävät saada pyyhkäisyjä. Ne eivät ole ihan terveellisin paikka sellaiselle ihmiselle, joka on tosissaan etsimässä suhdetta. 

Kuten yleensäkin sosiaalisessa mediassa, pieni osa siellä kerää valtavat "seuraajamäärät", loput eivät juuri mitään. 

Vierailija
31/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän 45-vuotiaista naisista, ovat ihania ja naisellisia naisia.

M30

Vierailija
32/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää 3 kriteeriä: pitkä, tumma ja itsevarma

Vierailija
33/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika itsevarma että olen komea ja 194 cm pitkä. olen kyl vaalee.

Vierailija
34/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on liian vaativia naisia hoikkia menestyneitä koulutettuja, käyvät salilla harrastavat padelia ja vaativat adonis miestä joka urheilee, ei kelpaa kaljamahainen velkaantunut mies.

Vierailija
35/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuubilainen kuningatar kyllä kelpaisi.

Vierailija
36/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika itsevarma että olen komea ja 194 cm pitkä. olen kyl vaalee.

Ehei... Homo sinä olet.

Vierailija
37/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on liian vaativia naisia hoikkia menestyneitä koulutettuja, käyvät salilla harrastavat padelia ja vaativat adonis miestä joka urheilee, ei kelpaa kaljamahainen velkaantunut mies.

Tee asialle jotain äläkä vikise.

Sinä senkin pikkumies!

Vierailija
38/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelit on miehen kompassi. Se kertoo sodista, rakkaudesta, seksistä ja pörssikursseista.

Vierailija
39/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja TAAS tämä sama raina... lopeta jo

Vierailija
40/118 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos etsii yhden illan seuraa niin ihan turhaa laverrella kaikki huonot puolet ensin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan