Israel on iskenyt Iraniin
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan sopineet USAn kanssa? Ap
Totta helvetissä Netanjahulla on tähän siunaus Amerikalta. Ei se muuten uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vai iski ennaltaehkäisevästi.. Tämä on kyllä ihan naurettavaa minkälainen retoriikka sallitaan, kun yritetään pestä länsimaiden hyökkäyksiä.
Voitaisko yksilöillekin sallia tällainen "ennaltaehkäisy", että jos on kova usko, että mulla tulee vielä ongelmia jonkun kanssa, kun se ei luultavasti tee kuten mä haluan, niin olis ihan hyväksyttävää, että mä "ennaltaehkäisen" moisen mahdollisuuden pieksämällä tämän kyseisen henkilön?
Tässä sinulle analogia: Miten toimit, jos Norja uhkaisi vuosikymmenet Suomea tuhoamisella ja sijoittaisi te rr o joukkoja Ahvenanmaalle? Yrittäisitkö ennaltaehkäistä oman kansasi ja maasi tuhon?
Vierailija kirjoitti:
Iranissa on paska hallinto, ei tule ikävä. Olisi kuitenkin hienoa nähdä mustaa savua puskeva USS Gerald Ford vaipumassa Persianlahden syvyyksiin.
Pommituksilla ei johtoa vaihdeta, he ovat suojassa. Siviileitä kuolee
Vierailija kirjoitti:
Vai iski ennaltaehkäisevästi.. Tämä on kyllä ihan naurettavaa minkälainen retoriikka sallitaan, kun yritetään pestä länsimaiden hyökkäyksiä.
Voitaisko yksilöillekin sallia tällainen "ennaltaehkäisy", että jos on kova usko, että mulla tulee vielä ongelmia jonkun kanssa, kun se ei luultavasti tee kuten mä haluan, niin olis ihan hyväksyttävää, että mä "ennaltaehkäisen" moisen mahdollisuuden pieksämällä tämän kyseisen henkilön?
Entä itä retoriikka? Idässähän nämä on erik oisop eraation nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Israel on tehnyt Iraniin ennaltaehkäiseväksi luonnehtimansa iskun. Asiasta ilmoitti Israelin puolustusministeri Israel Katz.
Joku voisi hullun Netanjahun jo eliminoida.
ÖYH ÖYH ÖYH ÖYH ÖYH.
Joo, ihan ilman mitään syytähän se Israel siellä hyökkii naapurimaihin ja riskeeraa suursodan, ihan vaan lämpimikseen ja huvikseen tietysti, koska ÖYH ÖYH ÖYH. Ainakin vasurinarratiivissa, siis.
Vierailija kirjoitti:
Onko ajatollah antanut kaikki ohjuksensa putelle?
Kun Ajatollahi pakenee Moskovaan niin se voi antaa ahteria Putinille ja Assadille.
Pannaan ydinaseilla vastaus niin hiljaista tulee.
Taitaa Israelin peli olla pelattu.
Tallokaamme Kotkan tähtilippu lokaan!
Israel provosoi ja toivoo että ajatollahit kostavat amerikkalaisiin kohteisiin. Saataisiin USA mukaan. Hienoa, toivottavasti iranin valtio tuhotaan lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle analogia: Miten toimit, jos Norja uhkaisi vuosikymmenet Suomea tuhoamisella ja sijoittaisi te rr o joukkoja Ahvenanmaalle? Yrittäisitkö ennaltaehkäistä oman kansasi ja maasi tuhon?
Sä sivuutat nyt sen, että ihan samoin Israel on ajanut naaputimaidensa tuhoa vuosikymmenet. Bibin historiasta löytyy vuosikymmenien ajalta puhdasta valehtelua kongressin edessä, että saisivat Yhdysvallat hyökkäämään milloin Irakiin, milloin taas Iraniin. Ja ihan samalla tavalla Mossadin porukkaa on ollut Iranissa vuosikymmeniä aiheuttamassa sekasortoa. Joten ensimmäisenä tarkastelisin sitä omaa toimintaani. "ennaltaehkäistä" kun voi muutenkin kuin ohjuksin. Se on ihan naurettavaa puhuakaan Israelista minään hyveellisenä toimijana, kun aina kun tilanne sallii, niin alkavat valtaamaan naapurimaidensa tiluksia vedoten johonkin tuhansia vuosia vanhoihin satuihin.
Vierailija kirjoitti:
Pannaan ydinaseilla vastaus niin hiljaista tulee.
Kuka laittaa? Usalla luultavasti paikalla useampi ydinsukellusvene. Koordinaatit muutetaan 10 sekunnissa.
Iran vastaa kirurgisen tarkasti heittelemällä kivillä ohjuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iranissa on paska hallinto, ei tule ikävä. Olisi kuitenkin hienoa nähdä mustaa savua puskeva USS Gerald Ford vaipumassa Persianlahden syvyyksiin.
Pommituksilla ei johtoa vaihdeta, he ovat suojassa. Siviileitä kuolee
Kyllä se johto saadaan hyvinkin tarkkaan napsittua kun sen hetki koittaa, vielä ei ole aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä itä retoriikka? Idässähän nämä on erik oisop eraation nimellä.
Eli me ollaan samaa paskaa kuin sielläkin? Ei niitä täällä media miksikään ennaltaehkäisyksi tms kutsu.
Jos haluaa esiintyä "parempana" osapuolena, niin olisi suvaittavaa edes jossain määrin käyttäytyäkin sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Ajatollahi pakenee Moskovaan niin se voi antaa ahteria Putinille ja Assadille.
Miksi pakenisini? Ei sinne olla maahyökkäystä aloittamassa. Ohjuksia nyt pääsee kuka tahansa valtionpäämies helposti suojaan.
Trumppi voi tehdä sitten rauhan ja mankua Nobelia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pakenisi? Sen kun istuu pommisuojassa, ei sinne kukaan mitään maaoperaatiota uskalla järjestää