Miksi et ole naisellinen?
Naisellisuus ei ole vaikeaa joten miksi sinä et osaa olla naisellinen?
Kommentit (136)
Miksi et ole vain rehellisesti omanlaisesi ja yrität olla jotain?
Koska en jaksa ajatella " koko ajan " ulkonäköäni. Pidän ärsyttävinä naisia, jotka tarpeettomasti yrittävät korostaa itseään feikkiin tyyliin, se lopulta rumentaa naisen. Jotenkin niin säälittävää sekä koomista.
Riittävä määrä miehiä kiinnostuu minusta tällä määrällä naisellisuutta. En ole somevaikuttaja enkä julkkistyrkky vaan ihan tavis vain. En usko myöskään että miesten laatu paranisi vaikka määrä kasvaisi.
Mulla roikkuu Pippeli jonka nimi on Viljo
Pitkät hiukset ja hoikka vartalo: naisellinen. Helppoa kuin heinänteko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai meinaatko käherrettyjä hiuksia, näkyvää rintavakoa ja minihametta? Ei kiitos, en ole niin epätoivoinen.
Eihän se sitä ole vaan kyse on mun mielestä tyylikkyydestä
Arvaa mitä, kaikki ihmiset tuolla ulkona eivät halua pukeutua klassisen tyylikkäästi. Katsele vaikka erilaisia alakulttuureja, niin ymmärrät, että edes yritystä ei ole.
Jotkut pukeutumiseen sinänsä enemmän panostavat taas sanovat, etteivät saa klassisesta tyylikkyydestä omalla kohdallaan oikein mitään irti. Kun se on aina sitä samaa eleettömyyttä.
Jokainen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et osaa olla mies? Miehen sijasta olet inceli.
Luin eilen tutkimuksen, jossa todettiin että naisia kontrolloiva* mies on äärimmäisen submissiivinen (alistuva) muiden miesten suhteen.
Ap haluaa siis ottaa toiselta mieheltä ahteriin.
*jää yritykseksi, koska nainen on älyllisesti, emotionaalisesti, sosiaalisesti ja moraalisesti vahvempi sukupuoli.
Pienet tissit ja naama kuin pikkupojalla varsinkin jos en jaksa meikata. Miehille ollut aina näkymätön. N37
Mistä ap on saanut päähänsä, etten olisi naisellinen?
Minä olen kuule naisellinen vaikka olisin rönttävaatteissa ja kumikengissä luomassa paskaa.
Miten ap määrittelee naisellisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai meinaatko käherrettyjä hiuksia, näkyvää rintavakoa ja minihametta? Ei kiitos, en ole niin epätoivoinen.
Epätoivoisella on vielä toivoa sinä taidat olla siis täysin toivoton tapaus.
Epätoivoisen vastakohta on tyytyväinen. Sinä kerjäät epätoivoisesti huomiota ja hyväksyntää ja sen puuttuessa jopa aggressiivista torjuntaa, koska narsistisena ruipelona et ole olemassa ilman reaktiota.
Myönnä pois, rasvaat peräaukkoasi ja pyllistät saadaksesi mieluiten isoa, mustaa ja suonikasta, koska sitä te persut salaa kaipaatte
Olen oikein naisellinen. Mutta en sillä tavalla kuinka miehet sen olettavat.
Vierailija kirjoitti:
Koska en jaksa ajatella " koko ajan " ulkonäköäni. Pidän ärsyttävinä naisia, jotka tarpeettomasti yrittävät korostaa itseään feikkiin tyyliin, se lopulta rumentaa naisen. Jotenkin niin säälittävää sekä koomista.
Ja miksi edes ajatellaan niin, että naisen pitää olla laitettu ollakseen naisellinen?
Ja toisalta huudetaan naamat punaisena, että ennen naiset oli naisellisia (vaikka 1940-luvulla) kun naiset vielä luonnollisia, eikä laitettuja :D
Joten ap:n pitää nyt päättää, pitääkö hän naisia naisellisena silloin, kun he ovat luonnollisia ja ilman mitään ulkoisi höpötyksiä vai pitääkö naisen olla laitettu ja puunattu ennen kuin hän on naisellinen?
Kyllä nainen on naisellinen ihan vain omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap on saanut päähänsä, etten olisi naisellinen?
Minä olen kuule naisellinen vaikka olisin rönttävaatteissa ja kumikengissä luomassa paskaa.
Miten ap määrittelee naisellisuuden?
Sama täällä. Ja mun mies on ihan samaa mieltä. Ei tarvita krumeluureja eikä lisäkkeitä, nainen on nainen ihan sellaisenaan. Ja mun mies on sen verran maskuliininen mies, ettei säikähdä vaimon raksaduunia ja sen mukaisia varusteita tai työpäivän jälkeistä rähjäisyyttä.
Miksi olisin? Ole itse jos sitä elämääsi kaipaat. Esiliinaa päälle ja pyllistelemään jollekin karvaiselle öklötykselle
En tiedä olenko naisellinen vai en, koska sellainen luokittelu ei kiinnosta yhtään, eikä kiinnosta pienen alistujamiehen vinkunakaan.
Kävin muuten ke nakusaunassa itseäni 11 vuotta nuoremman miehen kanssa. Juteltiin, syötiin pizzaa, oli kivaa.
N60
Kyllähän naiset osaa olla naisellisia, mutta jos laittaudut ja olet "naisellinen" niin suomiukot on niin tyhmiä, että tulevat kyselemään hintaa.
Sen jälkeen sitä ymmärtää pukeutua säkkiin ja kumpparehin ja saa olla setämiehiltä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset ja hoikka vartalo: naisellinen. Helppoa kuin heinänteko.
Siitä sitten vaan tukkaa kasvattelemaan ja laihduttamaan, Seppo
Koska en vain ole, olen lyhyt 154 cm, hieman pyöreä ja vaikka kuinka meikkaisin ja laittautuisin en vain ole kasvoiltani viehättävä. Onneksi fiksut huomaa että elämässä on muutakin kuin ulkonäkö joka on rapistuva.
Epätoivoisella on vielä toivoa sinä taidat olla siis täysin toivoton tapaus.