Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta yksinasuvaa tunnet?

Vierailija
27.02.2026 |

Heidän iät ja elämäntilanteet?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen ollut naimisissa mutta en pidä puolison "saamista " älykkyyden mittarina. Älykäs mies ehkä harkitsee senkin ja valikoi puolison tarkkaan -ehkä sit liian tarkkaan."

Jos miehellä on vähän älykkyyttä, hän pystyy keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta ja tämä on tärkeää seurustellessa. 

Jos on tuppisuu tai puhuu vain autoista, naiset eivät kiinnostu. 

Ei tietenkään. Nainen hihittää muotijutuille, mies autoilusta.  Kummankin pitää etsiä samanhenkinen henkilö.  Nainen, joka osaa puhua autoistakin. Ja naisen pitää etsiä mies joka on kiinnostunut muodista.   Niin se menee.

Onko sekään mies älykäs joka "laskeutuu naisen tasolle treffeillä"   päästäkseen yökylään?   Jos se on tavoite niin tietysti on.

Vierailija
22/33 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tunne ollenkaan pariskuntia. Ihme juttu! Kaikki vain sinkkuja eri ikäisiä ja erilaisissa elämänvaiheissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suvussa monet naiset asuvat yksin ja asuneet yksin koko elämänsä. Niin minäkin. Poistakaa tämä "kirous"? 

Olen myös vanhapiikasukua.  Ulkonäössä ja älyssä heillä  tokko vikaa.   Itse taidan olla se tyhmempi tollukka joka meni naimisiin ja juuttui hellan viereen ja lapsiin. Itsestä ei aikaa niin huolehtia 

Vierailija
24/33 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Olen 66 ja eläkkeellä. Muiden ihmisten asiat ja tilanteet ei kiinnosta lainkaan.

Vierailija
25/33 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain itseni. Ikisinkku nainen 37 v. 19 v asti asunut yksin. Kaikilla tuntemillani on parisuhteet.

Vierailija
26/33 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sata. Kaikki iät ja elämäntilanteet 18-100v.

Jos sinä et niin aika niukasti tunnet ihmisiä kun 50% meistä asuu yksin.

Vierailija
27/33 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi relevantimpaa kysyä kuinka monta naimisissa olevaa tunnet. Ainakin minun tuttavapiirissäni sellaisia on vähän. 

Vierailija
28/33 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun vanhimmat/ parhaimmat kaverini asuvat yksin tai parisuhteessa ja ovat lapsettomia. Kukaan ei ole tahtonut lapsia yhtä naista (joka jäi lapsettomaksi vasten tahtoana, poikkeus) lukuunottamatta. 

Vierailija
29/33 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäisiä  melko monta, ainakin yli 10.

Vierailija
30/33 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen ollut naimisissa mutta en pidä puolison "saamista " älykkyyden mittarina. Älykäs mies ehkä harkitsee senkin ja valikoi puolison tarkkaan -ehkä sit liian tarkkaan."

Jos miehellä on vähän älykkyyttä, hän pystyy keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta ja tämä on tärkeää seurustellessa. 

Jos on tuppisuu tai puhuu vain autoista, naiset eivät kiinnostu. 

Ei tietenkään. Nainen hihittää muotijutuille, mies autoilusta.  Kummankin pitää etsiä samanhenkinen henkilö.  Nainen, joka osaa puhua autoistakin. Ja naisen pitää etsiä mies joka on kiinnostunut muodista.   Niin se menee.

Onko sekään mies älykäs joka "laskeutuu naisen tasolle treffeillä"   päästäkseen yökylään?   Jos se on tavoite niin tietysti on.

"Laskeutuu naisen tasolle"

Tuosta hyvin ymmärtää, miksi olet sinkku. Ylimieliset miehet eivät myöskään naisia kiinnosta.

Vierailija
31/33 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuintalossani on 7 kerrosta, jokaisessa kerroksessa 5 asuntoa. Suunnilleen joka kerroksessa useimmissa asunnoissa asuu vain yksi ihminen. On nuoria opiskelijoita, vanhoja eläkeläisiä ja kaltaisiani keski-ikäisiä työelämässä olevia. Tämähän on ihan parasta, että saa asua yksin

Vierailija
32/33 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee näin äkkiseltään mieleen lähemmäs kymmenen yksinelävää lapsetonta naista. Plus itseni. Ikähaarukka on kolmestakympistä kuuteenkymppiin. Olemme ihan tavallista rauhallista elämää viettäviä, käymme töissä ja harrastamme. Kukaan ei elä mitään "villiä sinkkuelämää".

Itse valitsin yksinelämisen mukavuussyistä. Päätin, että en enää siivoa yksiäkään sukkia lattialta tai katsele ketään röhnöttämässä sohvallani. Ja miehet odottavat aina naisen ottavan parisuhteessa sitä naisen roolia. Eikä itseäni kiinnosta tuollainen.

Vierailija
33/33 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun 100 vuotta vanhassa kerrostalossa Helsingissä, asuntoja talossa joku 70, suurin taitaa olla 34 m^2. Eli veikkaisin, että yli 80% asunnoista on yksin asuvilla. Joitain nuoria pariskuntia näkyy, mutta ei monia.