Luuletteko te palstan miehet, että me palstanaiset juodaan kaikki siideriä?
Ehei ei juoda. Itse juon olutta ja punaviiniä. En muutenkaan pidä makeasta. Ex-miestä tosin jouduin aina odottaa karkkiosaston edessä.
Kommentit (14)
Suomalainen siideri ei ole kummoista. Ranskasta saa hyvää, aitoa sellaista ja miksei joku brittiläinenkin ole ihan ok.
Ei uppoa mulle siideri, ei olut eikä mikään viini. Kummallisesti kalja kelpaa miehille laatikoittain. Oma harrastukseni alkoholin kanssa rajoittuu vodkaan ja vissyyn. Se jos mikä on kuulemma epänaisellista.
Hyvä. Siideri on vähän tyhmille.
Oletkos sinkku?
mä lopetin siiderin juomisen jo kolme vuotta sitten ja nykyään imppaan liimaa koska se on terveellistä eikä mee hampaat eikä maksa eikä lihota oon laihtunu 58 kiloa
Tiedoksenne: Siideriä on sekä makeaa, puolimakeaa, että kuivaa.
En juo siideriä, mutta olen maistanut noita kaikkia. Mulle siideri aiheuttaa närästystä.
Naisten juomia ovat siideri, valkoviini ja kuohuviini.
Vierailija kirjoitti:
mä lopetin siiderin juomisen jo kolme vuotta sitten ja nykyään imppaan liimaa koska se on terveellistä eikä mee hampaat eikä maksa eikä lihota oon laihtunu 58 kiloa
Tässä vinkki kaikille paltamamoille.
En pidä siideristä ja minusta siiderinjuojat tuntuvat jotenkin teeskentelijöiltä. Olut ja lonkero kyllä käy, joskin harvakseltaan.
Se on ihan sama mitä alkoholia naiset juo kun humalaiselta lohkeaa helpommin.
Vierailija kirjoitti:
En pidä siideristä ja minusta siiderinjuojat tuntuvat jotenkin teeskentelijöiltä. Olut ja lonkero kyllä käy, joskin harvakseltaan.
Munkin mielestä kaikki, jotka juovat jotain sellaista, mistä en itse tykkää, ovat teeskentelijöitä.
Kyllä minä (mies) juon välillä siiderin, sen vaan pitää olla joku autenttisen oloinen brittityylinen jossa prosentit alkaa 6-7. Omenaviinisotkut kuten Upcider ja Happy Joe, niistä en pidä.
Pontikkaa taitaa suuri osa juoda...