Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen aktiivisuus teistä kummeilta on riittävää?

Vierailija
02.05.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa lahjoin ja kortein joka syntymä-, nimi- ja kastepäivänä, sekä jouluna ja juhannuksena tietty.

Tämän lisäksi tulee noin kerran viikossa viettää laatuaikaa lapsen kanssa, viemällä elokuviin tmv. kivaan ja askartelemalla ym. ym.

Kummin itse tulee myöskin näperrellä kivoja pikkulahjoja sen lisäksi, että kerää lapselle jotain arvokasta sarjaa joululahjojen muodossa.

Vierailija
2/3 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan siis tarkoita, että kummin pitäisi olla lahja-automaatti, muistaminen on tärkeintä (itsetehty kortti tai puhelinsoitto on yhtä hyvä ellei parempikin kuin lahja!). Me on valittu lapsille kummit sillä perusteella, ketkä on MEILLE tärkeitä ihmisiä. Emme odota heidän paapovan lapsiamme tai osoittavan heille extrahuomiota muutenkaan, kummius oli heille ennemminkin kunniatehtävä ilman varsinaisia velvollisuuksia. Omat kummini ei koskaan edes muistaneet, kuinka vanha olen saati milloin niitä vuosia täytin, mutta en mä kummeja osannut kaivatakaan. Ehkä kuitenkin tosiaan merkkipäivinä jotenkin muistaminen ois kiva lapselle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin olla tekemisissä kummilapseni kanssa enemmänkin. Me näemme miltei viikottain ja vietämme myös yhdessä juhlia yms. LAsteni kummit taas eivät osa pidä itse kummilapseensa mitään yhteyttä ja meihinkin nykyään vähäistä (lähes kaikki kummit ovat itse lapsettomia ja elämäntilanteet vaan eivät mene yksiin.) Toki toivoisin heiltä enemmän aktiivisuutta, mutta ei sitä kai voi enempää vaatia, kuin mikä luonnostaan tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi