Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain Wilma viestin koska 6. lk poikani oli "lääppinyt tyttöjä"

Vierailija
27.02.2026 |

Voi hyvänen aika 🙄 Eikö voitaisi antaa poikien olla poikia? Olivat pelanneet välitunnilla kirkonrottaa ja poikani oli läpsinyt luokan tyttöjä pepulle. Tuohan on ihan normaalia käytöstä. 

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.on provo, mutta aidosti minua läpsittiin pepulle ja puristeltiin tissejä koko yläasteen ajan, eikä kukaan puuttunut. Pojat kantoi minua myös vuorotellen minne sattui, jatkamaan ilman, että kukaan näki. Oli aivan kamalaa ja kahdesti uskalsin sanoa asiasta opettajalle. Toisella kerralla sain itse jälki-istuntoa ja saarnan seksistä ja toisella kertaa ope jätti minut luokasta pihalle. Eli älkää vähätellä, missään nimessä, minulla meni kauan, että opin luottamaan miehiin. 

Käsittämätöntä ettei kukaan puuttunut! Miesten on ihan turha itkeä yksinäisyyttään ellei opettele olemaan ihmisiksi jo nuorina.

Kerran muistan koulun erikoisopettajan nähneen minun olevan pulassa ja ilmeisesti sen, että pojat kantoi minut poikkien vessaan. Tämä oli ala-asteella. Ope piti pojille aikamoisen saarnan, mutta se ei paljon auttanut. 

Yläasteella taas ihana puukäsityön opettaja (mies) tuli minua tunnilla auttamaan ja saarnasi pojille, ettei kiinnostusta tyttöä kohtaan näytetä noin. Harmi, etten noille yrittänyt silloin sanoa kuinka pitkään tuota oli jatkunut. Silti nämä opet on aina sydämessäni. Tuo erityisopettaja myös muullakin tavalla, sillä vaikka en hänellä käynyt, hän jutteli minulle aina kauniisti ja kannustaen. Kerran myös huomasi minun melkein pyörtyneen ja vei huoneeseensa ja antoi pillimehua. 

Vierailija
22/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin Wilma viesti meidän 7 vuotiaasta pojasta että oli käynyt pussaamassa tyttöjä ilman  lupaa. Minä sanoin pojalle että jos tekisit niin aikuisena, voisit joutua vankilaan. Nämä ja nämä asiat on ehdottomasti kielletty ilman lupaa, ja jos saadaan vielä viesti siitä että on koskenut tyttöjen huuliin tai intiimi alueisiin ilman lupaa, hän saa pitkän ruutukiellon. Ei ole enää sen jälkeen Wilma viestejä näkynyt. Ei olisit tullut mieleenkään sanoa että pojat on poikia. Tytöillä on oikeus elää ilman seksuaalista häirintää, oli ne minkä ikäisiä vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.on provo, mutta aidosti minua läpsittiin pepulle ja puristeltiin tissejä koko yläasteen ajan, eikä kukaan puuttunut. Pojat kantoi minua myös vuorotellen minne sattui, jatkamaan ilman, että kukaan näki. Oli aivan kamalaa ja kahdesti uskalsin sanoa asiasta opettajalle. Toisella kerralla sain itse jälki-istuntoa ja saarnan seksistä ja toisella kertaa ope jätti minut luokasta pihalle. Eli älkää vähätellä, missään nimessä, minulla meni kauan, että opin luottamaan miehiin. 

Väitätkö ettet muka nauttinut huomiosta?

Ei se ollut huomiota. Se oli silkkaa hyväksikäyttöä. En nauttinut. Nauttisitko itse, että kuka vaan kantaa sinut vessaan ja tekee sinulle ihan mitä vain ilman lupaa. Ja painotan: ihan millainen mörkö tahansa!

Vierailija
24/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia, pistä opelle viestiä, että ilman poikien kiinnostusta sinuakaan ei olisi olemassa. Voi tätä nykyajan menoa, ihan normaalia pientä murrosiän  alkua koulussa ja kukkatäti-ope hermostuu, voi voi.

Vierailija
25/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli myös yläasteella tällaista pepulle läpsimistä, tissien puristelua ja rintaliivien paukuttelua. Oli ahdistavaa. Juuri äskettäin mietin, että onneksi maailma on muuttunut, eikä tämä ole enää ok tyttäreni koulussa. Ja sitten tulee joku ihmettelemään, miksi poikaa tällaisesta moititaan

Vierailija
26/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika moni nainen elää yksin, miestä kaivaten ? 

Vierailija
27/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapin päälle nostettuna

Vessaan vasten tahtoa lukittuna

1v3 tappeluihin joutuneena

Päivät pitkät haukkumanimiä kuulleena

Jos 6 lk kerran läpsii, ja ottaa neuvoista opiksi niin ei se kenenkää maailmaa kaada. Jos kaataa ni sit vika jossain muualla

Vierailija
28/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojasta kasvaa alfa 👍🏻

Vierailija
29/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panomies jo nuoressa iässä.

Tässäpä esimerkki kommentista, ettei kouluissa ole juuri viihdytty.

Vierailija
30/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä takapuoleen läpsiminen ole ihan normaalia. Eikä tuossa leikissä keneenkään kosketa 

Vierailija
31/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä voi pitää paikkansa, että nuo 6 luokkalaiset pojat on pahimmassa iässä. Yksi tyyppi luokassa voi villitä isomman porukan mukaan.  Ovat vielä niin lapsellista, että ei ymmärrä tekojen vakavuutta. 

Vierailija
32/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen jatkuu pitkään, niin ei siitä tyttö (tulevaisuuden nainen) opi mitään muuta kuin sen, että on esine ja väline jonkun toisen tarpeisiin. Ihminen jota ei tarvitse kunnioittaa, eikä hänen halujaan ottaa huomioon. Oltiin vain objekti, jolla ei ole muuta käyttötarkoitusta. Näin minä opin ja meni pitkään päästä tästä yli. 

Ja te ällöttävät miehet, jotka tällaista normalisoi näkee naisen vain esineenä. Teillä on pitkä tie kasvaa aidosti toisia kunnioittavaksi ihmiseksi. 

Vierailija
33/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojasta kasvaa alfa 👍🏻

Ei muuten kasva, vaan sellainen, joka ei saa koskaan kokea rakkautta, jos tuota jatkaa. Ei sellainen ole alfa. 

Vierailija
34/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vähän samanlainen tilanne, mutta poikkeuksena oli se, että kun ilmoitin asiasta opettajalle, niin menimme yhdessä rehtorin kansiaan jossa sain munaa yhtäaikka niin opelta kuin myös rehtorilta.

Lisäksi epäilen open ja rehtorin suuntautumista, koska kun olivat panneet minua, niin sen jälkeen veteli toisiaan perseeseen. 

Vierailija
35/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi huumeet ja rais... joten poikasi on kohta rikollinen.

Vierailija
36/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi siitä kasvaa normimies eikä lääpi toisia poikia. Homolasta saisi hävetä silmät päästä.

Ap

Puhut paskaa.

Vierailija
37/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi siitä kasvaa normimies eikä lääpi toisia poikia. Homolasta saisi hävetä silmät päästä.

Ap

Poikasi peittää homoutensa läpsimällä näyttävästi tyttöjä. Etkä sinä tajua mitään.

Vierailija
38/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni potkaisee seuraavasta lääppimiskerrasta munille, ja kovaa. On varoitettu, joten itsepä tietää miten kannattaa jatkossa menetellä. 

Vierailija
39/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojasta kasvaa alfa 👍🏻

Juurikin näin. Tuolla pojalla tulee olemaan vientiä kun uskaltaa kosketella ja lähestyä naisia. Ne hiljaiset, kiltit, hissukat pojat, jotka kunnioittavan naisten rajoja, tulevat olemaan sinkkuja piiiiiiiitkään ja moni tuskin ikinä pääsee naimisiin.

Kiltti Mies31

Vierailija
40/73 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä ettei kukaan puuttunut! Miesten on ihan turha itkeä yksinäisyyttään ellei opettele olemaan ihmisiksi jo nuorina.

Kerran muistan koulun erikoisopettajan nähneen minun olevan pulassa ja ilmeisesti sen, että pojat kantoi minut poikkien vessaan. Tämä oli ala-asteella. Ope piti pojille aika

Muistan itse, että oli aika tehokasta, kun opettaja sanoi tyttöjä härnääville häirikköpojille, että taitavat olla rakastuneita. Menivät aina todella noloiksi. Härnääminen ja kiusaaminen oli heille jotenkin tosi cool, mutta rakkaus oli niiiin nolo asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan