Sain Wilma viestin koska 6. lk poikani oli "lääppinyt tyttöjä"
Voi hyvänen aika 🙄 Eikö voitaisi antaa poikien olla poikia? Olivat pelanneet välitunnilla kirkonrottaa ja poikani oli läpsinyt luokan tyttöjä pepulle. Tuohan on ihan normaalia käytöstä.
Kommentit (73)
#MiesVihaNäkyväksi2026
Onko luokan opettaja +35v sinkku lapseton nainen?Sellainen, jota kukaan poika ei ikinä halunnut lääppiä. Epäilen vähän näin.
Jaska46
Vierailija kirjoitti:
No, aika moni nainen elää yksin, miestä kaivaten ?
Tuskin ainakaan mitään kourijoita kaipaavat.
Jo päiväkodissa lapsille opetetaan, että jokainen saa määrätä omasta kehostaan. Siihen ei saa koskea tavalla, joka tuntuu ikävältä tai pahalta. Kuudesluokkalaiselta on jäänyt oppimatta tämä.
Vierailija kirjoitti:
#MiesVihaNäkyväksi2026
Onko luokan opettaja +35v sinkku lapseton nainen?Sellainen, jota kukaan poika ei ikinä halunnut lääppiä. Epäilen vähän näin.
Jaska46
Vajaa vai helvetin vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni potkaisee seuraavasta lääppimiskerrasta munille, ja kovaa. On varoitettu, joten itsepä tietää miten kannattaa jatkossa menetellä.
Aika rajua. Takapuoleen läpsystä potku munille -> nyrkillä leukaan niin ammutaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi poikien antaa olla poikia..
Poikana olemiseen ei kuulu tyttöjen lääppiminen vastoin tyttöjen tahtoa.
Anteeksi mutta nauratti. Nuorena jouduin selviämään ihan itse. Olen 60-vuotias. Suu kyllä usein aukesi että lopeta. Tuntuu että nykyään saa oikein varoa ettei koske ketään tai sano väärin.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta nauratti. Nuorena jouduin selviämään ihan itse. Olen 60-vuotias. Suu kyllä usein aukesi että lopeta. Tuntuu että nykyään saa oikein varoa ettei koske ketään tai sano väärin.
No joko olet oppinut varomaan vai kuulutko vankilaan?
Tyttöjen pitää saada olla tyttöjä: heidän pitää saada elää rauhassa ahdistelulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni potkaisee seuraavasta lääppimiskerrasta munille, ja kovaa. On varoitettu, joten itsepä tietää miten kannattaa jatkossa menetellä.
Aika rajua. Takapuoleen läpsystä potku munille -> nyrkillä leukaan niin ammutaan.
No ihan itse voi valita olla läpsimättä.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöjen pitää saada olla tyttöjä: heidän pitää saada elää rauhassa ahdistelulta.
Tytöt nauttivat poikien huomiosta. Toki sellaisille tytöille, jotka eivät saa poikien huomiota, tämä on kipeä asia.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt nauttivat poikien huomiosta. Toki sellaisille tytöille, jotka eivät saa poikien huomiota, tämä on kipeä asia.
M38
Tämä on kipeä asia nimenomaan niille tytöille, jotka ovat joutuneet kokemaan liikaa ahdistelua. Tytöt eivät nauti ahdistelusta, eikä se ole mitään "huomiota".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Ja mikä siinä on, kun sinne aivoihin ei mene perille, että ahdistelu ja koskettelu ei ole sitä oikeanlaista huomiota?
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Ja mikä siinä on, kun sinne aivoihin ei mene perille, että ahdistelu ja koskettelu ei ole sitä oikeanlaista huomiota?
M35
Miksi valkoritaroit AV-palstalla? Et saa pillua täältä keltään 🤣
M38
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi huumeet ja rais... joten poikasi on kohta rikollinen.
Kyllä, pitää paikkansa. Kun 11-12v poika kun hormoonipäissään koskettaa tyttöä pakaroille niin samantien mafian palkkamurhaajaksi meksikon slummeihin.
Meidänkin luokalta ~50% pojista on tällä hetkellä linnassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin saa varoa? Onko sinulla jotain pakkoliikkeitä, jotka aiheuttavat tahatonta koskemista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
M35Miksi valkoritaroit AV-palstalla? Et saa pillua täältä keltään 🤣
M38
Antaa mielenhyvää kuulua kerhoon. Elämästä puuttuu muuten tarkoitus
Ei, vaan eunukki.