NIin väsynyt deittailuun ei tässä ole yhtää mitää järkeä
Mies 40 v, ei mitää järkeä koko hommassa, siis tutustuu naisiin ehkä joku osuma tulee, naiset vähä vastaa, ehkä kysyy, itse miehenä kysyt enempi, ehdotat näkemistä, niin nainen lopettaa ku seinään juttelemisen en tajua, itse ainaski haluan nähdä kuitenki jopa aika nopeesti koska kiinnostaa se nainen, mua on nyt moni 3-4 kiinnostav nainen kiinnostanut kaikki tekee saman tempun lopettaa vastaamisen ja ei ole tosissaan, minä ainaski olen tosissaan ,miten tässä ees tutustuu ku naiset on tommosia.
Kommentit (97)
Oooooooksä ap kuullut sellaista, että samanlaiset aloitukset tuottaa samanlaisia lopputuloksia? Mieti sitä nyt tämä perjantai. Kysy sit itseltäsi, kannattaako yrittää viidettäkymmenettä kertaa samalla konseptilla?
Vierailija kirjoitti:
LOL mitä alapeukutusta, naisen kirjoittamana olisi toisin päin. Kyllä huomaa että on mammojen yliedustus palstalla.
Mikä olisi toisinpäin?
Miehen ainoa arvo o rahallinen arvo ja jos sinulla ei ole rahaa niin olet täysin arvoton. Nykyaikana miehet otetaan vain ja ainoastaan taloudellisen hyödyn takia
Vierailija kirjoitti:
Oooooooksä ap kuullut sellaista, että samanlaiset aloitukset tuottaa samanlaisia lopputuloksia? Mieti sitä nyt tämä perjantai. Kysy sit itseltäsi, kannattaako yrittää viidettäkymmenettä kertaa samalla konseptilla?
Paha aliarviointi. Aluu on tehnyt ainakin 1500 samanlaista aloitusta. Ja toiset samanmoiset Suoli24:ään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha aliarviointi. Aluu on tehnyt ainakin 1500 samanlaista aloitusta. Ja toiset samanmoiset Suoli24:ään.
Joku pakkomielle on ja en tajua myös naisiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen ainoa arvo o rahallinen arvo ja jos sinulla ei ole rahaa niin olet täysin arvoton. Nykyaikana miehet otetaan vain ja ainoastaan taloudellisen hyödyn takia
No alkaa olla sellaista ulinaa tämä nykymiesten taso, etten ihmettele, jos näin on. Ei teistä mitään iloa kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Haloo ootko tosissas? Mulla on 48 tonnia rapiat velkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmettelet, miksi pakkomielteinen naisia ymmärtämätön mies ei kelpaa naisille. Jep jep.
Kyl mulle kelpais lihavampi tavis muija kireissä farkuissa ja nätti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmettelet, miksi pakkomielteinen naisia ymmärtämätön mies ei kelpaa naisille. Jep jep.
Ei ole kyse siitä.
Ei vain tule osumia eikä kiinnosta naisia.
Allu, olet vajaaälyinen ääliö. Siitä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Mulla asiat hyvin töitä ja rahaa ja sellasta.
Nykyään ei vain saa seksiseuraa mistään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ap kokeile miehiä? Moni homo ottaa mielellään heterolta suihin
Mitä sulla on homoja vastaan? En olisi naisia uskonut tällaisiksi paskapäiksi.
Ime munaa piilohomo
Hitto niin tekis mieli naista. Tässä tulee jo hulluksi
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät ole h u o r i a kuten äitisi
Tänää näin mahdottoman hyvä peppusen kireen naisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Mulla asiat hyvin töitä ja rahaa ja sellasta.
Kaikki tietävät, että olet idiootti. Ei tarvitse kuin lukea kirjoituksiasi niin se on ilmiselvää.
Missä on lihavat tavis naiset kaljamahalla?