NIin väsynyt deittailuun ei tässä ole yhtää mitää järkeä
Mies 40 v, ei mitää järkeä koko hommassa, siis tutustuu naisiin ehkä joku osuma tulee, naiset vähä vastaa, ehkä kysyy, itse miehenä kysyt enempi, ehdotat näkemistä, niin nainen lopettaa ku seinään juttelemisen en tajua, itse ainaski haluan nähdä kuitenki jopa aika nopeesti koska kiinnostaa se nainen, mua on nyt moni 3-4 kiinnostav nainen kiinnostanut kaikki tekee saman tempun lopettaa vastaamisen ja ei ole tosissaan, minä ainaski olen tosissaan ,miten tässä ees tutustuu ku naiset on tommosia.
Kommentit (97)
Allu on kyllä jo pelkkien kirjoitustensa perusteella kuvottavin mies mitä voi kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Allu on kyllä jo pelkkien kirjoitustensa perusteella kuvottavin mies mitä voi kuvitella.
Ihan sama mitä ajattelet. Ei kiinnosta.
Tämän takia kannattaa vaihtaa Thaimaahan.
Mihin sinä Allu tarvitset naista? Sinähän kerroit olevasi impotentti.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia kannattaa vaihtaa Thaimaahan.
Sellaset naiset ei oo mun tyyppiä.
Ne tavis ja ruma naisetkin haluaa tavata vain komeita top 10 miehiä eli jotain urheilijoita. Mene Thaimaahan hakee panoseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki lihavat naiset on?
Prinsessaharhoissaan jahtaamassa leukamiehiä
Vastatulleille tiedoksi: Tämä AP on koko palstan viheliäinen riesapelle. Laatii uusia, maanisia ketjuja samasta köyhästä aiheesta (naisen puute) joka päivä, kun edelliset poistettu. Ei n.s. ymmärrä yskää, eikä haluakaan ymmärtää, vaan jankuttaa loputtomiin, kuin tyhjäkäynnillä. Paras jättää lukematta ja vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Pakko runkata
Ei hitto ei sekään onnistunut ei seiso en tajua
Naiset on niin nirsoja mulla 2 työpaikkaa vaikka ei seiso.
Ei mua kiinnosta. Et tunne minua ja et ole nähnyt