Miksi Lidlissä näkee enemmän takaa ja alta kaivelijoita kuin missään muualla?
Joka kerta pistää silmään kun joku vaivalla nostelee painavia laatikoita että saa alta.
Niissä on ihan sama päivämäärä.
Kommentit (37)
Ap, se on vain sun päässäsi. Ja kaikki lampaat, miksi menette ap:n asettamaan ansaan?
Kummallista, jos sanon, ettei hauki ole välttämättä kala, niin 1/10 sanoo totuuden, että onpas, loput alkaa keksiä syitä, miksi se ei ole kala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edessä olevilla saattaa olla 2 päivää käyttöaikaa jäljellä ja takana jopa 7 päivää. Edessä saattaa olla jopa päivän yliajalla olevia tuotteita, joten tarkkana pitää olla.
Ehkä jossain Pieksämäen K-marketissa, mutta pääkaupunkiseudun Lidleissä kaikki lavat ovat samaa päivämäärää. Niitä laitetaan siihen jatkuvasti, koska siellä kuule käy muutkin kuin naapurin Ritva ja sinä,
Ei pidä paikkaansa.
Minä kaivan aina perse pystyssä takana olevia tuotteita. Miehen kanssa yhdessä silmäillään päivämääriä. Niissä oikeasti on huomattavia eroja. Edessä saattaa olla sellaista mikä menee jo parin päivän päästä vanhaksi. Ja kyseessä ei ole mikään pikkukauppa.
Minä ainakin kaivelen usein juotavasta jugurtista sitä ainoaa makua,mitä tykkään juoda. Ikävän usein lempimaku on siellä ihan takimmaisena.
Käyn kerran viikossa kaupassa ja otan aina takaa. Lidlissä tosin en käy kun aina kamalat jonot kun joskus kävin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tarkoitat tyyppejä, jotka kaivelevat housujaan takaa ja alta.
Osu ja uppos näin perjantai-iltana. 🤣🤣🤣
Mä otan aina paistopisteellä pussin nipun keskivaiheilta. Kerran nimittäin näin vierestä tilanteen, jossa niitä pusseja oli tippunut lattialle. Paikalle tuli poikia, jotka valitsivat tuotteita ja samalla talloivat kurakengillä lattialla olleita pusseja. Heti kohta heidän jälkeensä tuli kaupan työntekijä, joka poimi pussit maasta siististi takaisin hyllyyn.
Että näin Lidlissä. Yök!
Kyllä minä ainakin välillä kaivelen tai lähinnä nostelen esim. banaanilaatikoita, jos päällimmäisenä on vain muutama pieni kätynen banaani. Haluan sieltä alta isompia ja parempia.
päällimmäiset on hypistelty muodottomiksi, sama muualla. totta, samassa kohdassa musta ja keltainen bansku on saman hintainen muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kaivelen usein juotavasta jugurtista sitä ainoaa makua,mitä tykkään juoda. Ikävän usein lempimaku on siellä ihan takimmaisena.
Mangolassi?
En käy Lidlissä, mutta aina otan tuoreimmat, koska en hyppää kaupassa alvariinsa. Päivämäärän on oltava vähintään viikon eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä eniten kaivellaan?
No tietenkin edestä ja takaa
Joka kaupassa niitä kaivelijoita on.
Puristelijat heviosastolla vasta ällöttäviä onkin.
Sinullahan on harrastus, päivät pitkät kaupoissa olet päivystämässä kyseisiä toimintoja. Relaahan nyt hieman.
S-kaupassa usein pariskuntia joissa mies kaivelee eukon peräväliä vaikka asiakkaat näkeet.