Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä miehesi kädet kun hän takaa päin?

Vierailija
27.02.2026 |

Mun nykyisen miesystävän kädet vaihtaa koko ajan paikkaa. Milloin ne on pepun päällä, milloin selän päällä, milloin kyljissä... en tiedä yrittääkö kurkotella rintoihin, ei ole kyllä ottanut niistä kiinni. Ärsyttävää, epäluonnollista, levotonta. Paras on kun otetaan lanteista kiinni tai hierotaan ihanasti pyllyposkia, tämä nykyinen mies ei tee niin. 

Myös miehet voi kertoa missä pidätte käsiä. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten toinen käsi rinnoilla, toinen klitalla. Kalun lisäksi mahdollisimman monet hyväilyn keinot käytössä

Doggy stylessä? Onko sun klittakädessä ylimääräinen ranne/kyynärpää, vai mites se mukavasti ylettää ja taipuu pelipaikoille pidemmäksi aikaa?

Tätä samaa mäkin aina vaan ihmettelen.

Vierailija
22/41 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kädellä vedän hiuksista ja toisen käden peukalo on naisen perseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen käden peukalo anaalissa, toinen käsi klitalla , tai hypistelen nänniä

Vierailija
24/41 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa mun mies hyväilee kupeista ja puristelee tisseistä, mutta kun pääsee vauhtiin niin ottaa tiukasti lanteista kiinni ja vetää itseään kohti päästäkseen mahdollisemman syvälle ja lauetessaan juntaa vielä munansa niin pohjaan kuin vaan suinkin yltää, että mulla pillun pohjassa kipunoi ja pakko inistä vaikka pitäis olla hiljaa, ettei muksut herää omassa huoneessaan.

Siksi tykkäänkin enemmin takaapäin asennoista olla miehen lusikassa, siinä meno on rauhallisempaa.

Vierailija
25/41 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kyllä on mukavaa, jos miehen kädet vaeltelee takaapäin pantaessa eri puolilla vartaloa. Sit lopuksi lanteilta kiinni ja kovemmin / syvemmälle.

Vierailija
26/41 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa mun mies hyväilee kupeista ja puristelee tisseistä, mutta kun pääsee vauhtiin niin ottaa tiukasti lanteista kiinni ja vetää itseään kohti päästäkseen mahdollisemman syvälle ja lauetessaan juntaa vielä munansa niin pohjaan kuin vaan suinkin yltää, että mulla pillun pohjassa kipunoi ja pakko inistä vaikka pitäis olla hiljaa, ettei muksut herää omassa huoneessaan.

Siksi tykkäänkin enemmin takaapäin asennoista olla miehen lusikassa, siinä meno on rauhallisempaa.

Eli mitä? saatko orgasmin?

Vierailija
27/41 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein saan  joo ja lähärissä lähes aina.

Vierailija
28/41 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen sopiva ote jolla voi vähän levittää persposkia jotta pyllyreikä on paremmin nähtävillä

Älä unohda pyllyn kiihottavaa tuoksua. Sekin tulee tällä taktiikalla paremmin esille

Vierailija
29/41 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet lanteilla ja väliin läiskäyttelee mun pakaroita kämmenellä.

Vierailija
30/41 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa yleensä hyväilen pakaroiden ja pyllyn kaunista päärynänmuotoista kaarta ja sitten kiiman nousetta otan lanteista kiinni jotta pääsen paremmin puskemaan.

Vierailija
31/41 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten toinen käsi rinnoilla, toinen klitalla. Kalun lisäksi mahdollisimman monet hyväilyn keinot käytössä

Doggy stylessä? Onko sun klittakädessä ylimääräinen ranne/kyynärpää, vai mites se mukavasti ylettää ja taipuu pelipaikoille pidemmäksi aikaa?

Tätä samaa mäkin aina vaan ihmettelen.

Mulla on joskus käytössä vaimon klittakiihotin, sillä surruttelen silloin ei vain klittaa, vaan myös välilihaa ja kovana törröttäviä nännejä.

Vierailija
32/41 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulapannasta lähtevästä remmustä toisella kädellä ja toinen on selän päällä useimmiten.

Vierailija
33/41 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen sopiva ote jolla voi vähän levittää persposkia jotta pyllyreikä on paremmin nähtävillä

Älä unohda pyllyn kiihottavaa tuoksua. Sekin tulee tällä taktiikalla paremmin esille

No kaikki naiset ei piere pannessa! Onneksi !

Vierailija
34/41 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen käsi niskaa puristaa ja toisen peukku 2

Vierailija
35/41 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kätensä puristelee harteiltani ja hauiksiani, toinen hyväilee  kaluani ja pussejani.  - Mikael30

Vierailija
36/41 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lusikasssa ollessa puristelen rintoja , kontillaan toisen käden peukalo anuksessa ja toinen käsi hieroo pakaroita

Vierailija
37/41 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen keskisormi pyllyssä ja toinen korvassa.

Vierailija
38/41 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on paljon pidempi kuin minä joten hän yltää moneen paikkaan. Yleensä kädet on lanteilla, joskus vyötäröllä ja joskus puristaa reisien ympäriltä. 

Jos olen itse polvillani ja nojaan seinään tai sängynpäätyyn, mies tykkää hieroa klittaa ja kietoa käden rintojen edestä. Itse en välitä siitä, muttei se asioita haittaakkaan.

Vierailija
39/41 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen käden peukku tai etusormi pyllyssä.. Toinen käsi hiuksissa tai pakaroilla

N44 

Vierailija
40/41 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kädet lanteilla, omat sormet klittaa hieroen ja juuri ennen orkkua haluan peukalon mun anukseen, se on taivaallista.

Muuten en siis ole anaaliseksin ystävä, enkä halua sinne työnnettävän mitään muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän