Missä miehesi kädet kun hän takaa päin?
Mun nykyisen miesystävän kädet vaihtaa koko ajan paikkaa. Milloin ne on pepun päällä, milloin selän päällä, milloin kyljissä... en tiedä yrittääkö kurkotella rintoihin, ei ole kyllä ottanut niistä kiinni. Ärsyttävää, epäluonnollista, levotonta. Paras on kun otetaan lanteista kiinni tai hierotaan ihanasti pyllyposkia, tämä nykyinen mies ei tee niin.
Myös miehet voi kertoa missä pidätte käsiä.
Kommentit (11)
Kurkulla aina menee taju ennen orggua voihan vitalis.
Useimmiten toinen käsi rinnoilla, toinen klitalla. Kalun lisäksi mahdollisimman monet hyväilyn keinot käytössä
Vierailija kirjoitti:
Lantiolla luonnollisinta. Jos nainen tykkää niin myös hiuksista voi pitää toisella kädellä
Myöskin jos nainen tykkää niin rintoihin kunnon ote. Meillä emäntä tykkää tuosta lantio-otteesta. Sen pitää olla kuulemma niin reilu että jää mustelmat, niitä on kuulemma kiva itse ihailla ja näytellä kateellisille uimahallin saunassa. Minusta kyllä vähän hellempikin ote riittäisi toimituksen ohjailuun, mutta emännän toiveitten mukaan mennään.
Molemmat annelissa taputtaen tahtia.
Hän pitää tiukasti lanteista kiinni ja nai kovaa tai lätkii pakaroitani.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten toinen käsi rinnoilla, toinen klitalla. Kalun lisäksi mahdollisimman monet hyväilyn keinot käytössä
Tuon ymmärrän hyvin koska haluaa tyydyttää sua (?) tai haluat tyydyttää naistasi. Mutta noita mun mainitsemiani paikkoja en ymmärrä.
Toinen käsi hyväilee nänniä ja toinen klitorista. Tää on ainakin oman naisystävän suosikki. Lisäksi kuulemma jos saa yläkroppaa vähän pystympään esim. nojaamalla sängynpäätyyn, kalu osuu johonkin erityisen mehukkaaseen paikkaan.
Toisella kädellä räplää nänniä, toisella häppäreitä ja pillunsuuta. Joskus taas sormeilee välilihaa.
Vierailija kirjoitti:
Doggy stylessä? Onko sun klittakädessä ylimääräinen ranne/kyynärpää, vai mites se mukavasti ylettää ja taipuu pelipaikoille pidemmäksi aikaa?
Toisen käden peukalo anaalissa, toinen käsi klitalla
Lantiolla luonnollisinta. Jos nainen tykkää niin myös hiuksista voi pitää toisella kädellä