En ole Trumpin kannattaja,mutta olen iloinen ettei häntä onnistuttu deletoimaan,eikä LGTBQ ilakoimaan
Kuten voimme jo tietää,että liberaalit olisivat juhlineet Trumpin kuolemaa samoin kuin muiden toisinajattelijoiden kuolemaa ovat juhlineet,olen erittäin iloinen siitä ettei hanke onnistunut.
Tietenkään en muutenkaan toivo tai halua salamurhien ym onnistuvan ,mutta tässä tapauksessa lisää vielä iloani se,ettei LGBTQ kultti ja heidän kannattajansa päässeet juhlimaan sen vuoksi.
Nyt ei päässeet taas nämä lesbo pastorit tanssimaan ilotanssejaan ym mielipuolet.
Go Trump go, laita LGBTQ hypetys kuriin.
Perinteiset terveet opit kunniaan.Tämä on asia,josta olen Trumpin kanssa samaa mieltä.
Kommentit (15)
En ole Trumpin kannattaja
Ai et vai? 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ap horisee?
Lienee päästään pipi.
Mahtavaa kamaa - lesbopastorit ilotanssimassa ja deletoimassa.
Ap:n mielestä Trump on toisinajattelija?!
Hän on YHDYSVALTAIN PRESIDENTTI.
Vierailija kirjoitti:
Paras skenaariohan olisi se että Trump eläisi pitkään ja joutuu vastuuseen kaikista rikoksistaan. Kun menee kuolemaan seniiliyteensä liian myöhään niin se on vähän whatever lopputulos.
Toisiksi paras sitten kai se että he kaikki tekevät ns. Hitlerit.
Vasta kolmanneksi paras olisi että joku muu tekee sen palveluksen maailmalle.
Neljänneksi paras vaihtoehto olisi koko maailman tuhoava ydinsota. Sen jälkeen ei ole vaihtoehtoja joissa olisi mitään hyvää. Ja siinä maailmanlopussakin ainoa hyvä puoli olisi se ettei se ole Maga dystopia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ap horisee?
Lienee päästään pipi.
Se on niinku syy trumpin kannattamiseen. Ei ihan pakollista mutta suotavaa.
Ap siis iloitsee siitä, että toisia potkitaan.
Ok.
Ap:n maailma toimii niin, että ei haittaa jos mulla menee huonosti, pääasia että joillain muilla mene vielä huonommin.
Tässä on se vika että se hakija tulee helposti sitten omallekkin ovelle. Lopulta kukaan ei ole turvassa.
Usassakin Maga iloitsee vaikka ei ole töitä eikä varaa ostaa ruokaa, tärkeintä on ettei vaan ole wokee missään. Ihanaa!
Et ole Trumpin kannattaja, mutta oletpa silti. Julistat samaa ihmisvihamielistä ja pelkkää vahinkoa tuovaa paskaa kuin oranssi sankarisi.
Kaikki LGTBQ-materiaali on tervetulleempaa kuin läskin lapsikeisarin silkkaa vihaa tihkuva paskanjauhaminen.
Jopa woke on miellyttävämpää kuin mikään mitä Trumputtajalla on tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vihvas ideologia pn pilannut länsimast ja pitää poistaa kokonaan. Naisilta äänioikeus pois lopullisesti. Se oli epäonnistunut kokeilu.
Nuku pää selväksi ennen kirjoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vihvas ideologia pn pilannut länsimast ja pitää poistaa kokonaan. Naisilta äänioikeus pois lopullisesti. Se oli epäonnistunut kokeilu.
Saako naista edes maksamalla?
Paras skenaariohan olisi se että Trump eläisi pitkään ja joutuu vastuuseen kaikista rikoksistaan. Kun menee kuolemaan seniiliyteensä liian myöhään niin se on vähän whatever lopputulos.
Toisiksi paras sitten kai se että he kaikki tekevät ns. Hitlerit.
Vasta kolmanneksi paras olisi että joku muu tekee sen palveluksen maailmalle.