Sinä, joka ajoit auraautoa eilen!
Menit edelläni 5-60km/h ja jouduin ajaa perässäsi kaksikymmentä kilometriä!! kun sinä et voinut väistää pysäkille että pääsen ohi. Tulitko ajatelleeksi että aurastasi roiskui lunta ja myöskin paakkuja koko aika tuulilasiini? Oli tosi vmaista. Miten meni noin omasta mielestäsi? Olisi tullut kallis lasku maksettavaksesi jos olisit saanut tuulilasini särki.
Terveisin se musta mersu, joka ihan turhaa välkytti pitkiä takanasi
Kommentit (39)
Eihän siinä, aurakuskin olis varmaan pitänyt pysähtyä ja käydä sanomassa että nyt kun tämä pysäköintialue on aurattu, niin siirrytäänkö seuraavalle?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 10km ajoi 5km/h
Ymmi ymmärtää. Mut ei tää maailma pyöri sun napasi ympärillä
Vierailija kirjoitti:
Osta auto niin voit ohittaa sen aura-auton.
Se vtun aura oli leveä ja tie kapea arvaa olisinko muuten mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Osta bemari. Sillä pääsee ohi.
Bemari ajoi mun perässä kyttäs ohituspaikkaa koko ajan liki.
Kaltaisiasi urpoja näkee maalla tämän tästä 😂
Suomessahan toki on vain yksi joka ajoi eilen aura-autoa....
Muuhhaa etkö uskalla painaa kaasua vaan roikut pihinä imussa olet kyllä luuseri.
Huh! onneksi aura-auton perässä roikkui mersu koska jos se olisi ollut toyota niin se keräisi kokoajan enemmän jonoa peräänsä.
Miksi et ohittanut, jos aura-auto ajaa 5km/h ja ei pääse ohi, niin miksiköhän tulee mieleen, oletko ajokykyinen ylipäätään ? Ja pääsee jokainen ajokykyinen ohi, vaikka edelläajava ajaa 80 km/h.
Ettekö te vtun prkeleen idiootit ymmärrä? Minulla on MERSU! Se tarkoittaa silloin että te painutte vttuun jaloista niiden ruosteisten paskakasojenne kanssa!
ap
apn kortti pitää päivittää täysin sopimaton liikenteeseen. jos lasi olisi mennyt poliisi olisi antanut hälle sakot. minä minä alitehoisella mersulla.
Olen ajanut myös yli 10km aura-auton perässä ja auran jäljessä puski pöllyävä lumi joten jätin kunnon turvabälin auraan niin oli turvallista ajaa. Aura-auton kuljettaja tekee arvokasta työtään eikä häntä saa häiritä. Hehän huolehtivat työllään, että me muut pääsemme turvallisesti määränpäähämme. Aloittaja on d o r k k i s jos ei tuota tajua.
Kas kun et tehnyt niinkuin se blondi, jolle sanottiin että seuraa aura-autoa niin pääset perille. Blondihan seurasi, kunnes aura-autokuski pysähtyi ,ja meni kysymään miksi seuraat minua täällä marketin parkkipaikalla.
Kivasti lähti taas hölmöt perjantain ratoksi leikkiin mukaan ruokkimaan trollia. Huvinsa kullakin.
Eilen ei kyllä almanakkan mukaan ollut Urpon päivä, vai oliko?
😂