Meille tuli miehen kanssa riitaa tänään ja mies ilmoitti suutuspäissään miettineensä
vakavissaan eroa. :( Meillä on ollut monenlaisia vaikeuksia viime aikoina, mutta olen kyllä ymmärtänyt, että mies haluaa jatkaa kaikesta huolimatta. Ilmeisesti hän ei sitten ole kovin rehellisesti tunnoistaan puhunut tähän asti, kun tänään hän rykäisi kerralla ulos kaiken mieltään painaneen. Myönnän että olen mokannut, mutta miehen sanat tuntuvat aika kohtuuttomilta. En tiedä mitä hän sitten minulta odottaa, mutta kadun tekoani ihan helvetisti ja näköjään se ei riitä! :' (
Ja minulle ei sitten tarvitse sanoa, että sitä saa mitä tilaa. Ihan kuin en tietäisi sitä itsekin!!
Kommentit (24)
Tähtivalohan oli vesiselvä kun kävi panemassa sitä.
Mrs_Starlight:
Mutta silti tuntuu kohtuuttomalta, että hän vakavissaan harkitsee koko yhteisen menneisyytemme heittämistä roskikseen sen takia, että minä mokasin hetkellisesti. En silti todellakaan puolustele tekoani ja piru vie, tajuaisittepa miten sitä kadun. :(Niin ja miksi petin? Ei siinä mitään syvällisiä selityksiä ole. Annoin periksi huumalle ja vetovoimalle, jota oli jatkunut jo pitkään.
Multakaan ei sulle sympatiaa heru.
Toivottavasti miehesi löytää rinnalleen naisen, joka osaa arvostaa häntä.
Harkittu teko.
Raskaus vielä kaiken lisäksi ja olen varma että miehesi epäilee että isä oli se toinen mies ei hän ja se syö miestä.
Ymmärrän että miehesi jättää sinut. Ymmärrän myös sen että joskus hullaantuu johonkin toiseen mutta pettäminen on niin iso teko ettei sitä tarvitse antaa anteeksi.
... sympata sua. Päin vastoin, ymmärrän täysin miestäsi. Itselläni on tilanne toisin päin, eli mies petti kerran humalassa. Sitä ei ihan niin vaan anneta anteeksi ja unohdeta! Tilanteesta (pettämisen paljastumisesta, pettäminen tapahtui vuosia sitten) on nyt 1v9kk, mutta edelleen se kalvaa ja kaivaa mieltä.
Emme saa asiaa kaksin selvitettyä. Mieheni ei ymmärrä kuinka se voikaan vaikuttaa aivan kaikkeen...
Olemme menossa pariterapiaan tms. kunhan vain saamme ajan. Ja syksyllä menemme parisuhdeleirille. Tavoitteemme on korjata tämä haava liitossamme ja elää onnellisina. Työtä se teettää, mutta joo, aiomme onnistua.
Petetyllä on kaikki kortit kädessään, mutta paljon teet myös sinä. Ole aidosti katuvainen. Huomioi miehesi. Tehkää sopimus, että et käy ilman miestäsi baareissa / juo muiden kuin miehesi seurassa. Osoita SELVÄSTI miehellesi kuinka paljon häntä rakastat. Tee kaikki mitä hän pyytää. Älä anna ensimmäistäkään tilaisuutta, aihetta epäillä sinua enää koskaan että pettäisit. Pysy kotona.
Sinun on ansaittava luottamus takaisin ja se vie vuosia. Tee töitä, ole valmis kestämään lukuista erouhkaukset, puolison vitutukset ja päälle sylkemiset. Sinä mokasit, sinä maksat.
Sori.