Miehen passiivisuus asuntokaupoilla.
Ollaan nyt puoli vuotta etsitty asuntoa yhdessä. Tarjonta on toki just nyt vähäistä, mutta melko hyviäkin on tullut vastaan. Mies on vaan täysin perässäraahattava tässä asiassa. Ei ota itse yhteyttä välittäjiin, ei sovi näyttöjä, ja jos johonkin näyttöön asti mennäänkin niin ei palaa asiaan minkään kohteen tiimoilta eikä avaa keskustelua myöskään minun suuntaani, että mitä tehdään. Olen alkanut vähän miettiä, että on se tietynlainen viesti tämäkin, ja ehkä pitäis hankkia asunto yksin.
Kommentit (30)
"Vuoden määräaikaisia työsopimuksia ilman perustetta saa tehdä kohta myös sote-alalla."
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/c949447d-c6a8-4fc8-9c79-6a9b2b3f8bf5
Vaikuttaa että mies on se joka maksaa ton lystin.
Siis miten asutte ap tällä hetkellä, millaisella kustannuksella ja kustannusjaolla, ja miten oli tarkoitus jakaa uuden kodin pääomakuorma ja kuukausikulut? Onko vanha koti jo myyty ja rahat saatu, vai olisiko tarkoitus hirttäytyä kahden asunnon loukkuun?
Selvästikään kaavailemasi uusi koti ei ole hänelle mieluinen. Ramppaatteko katsomassa jotain piilosokkelirivareita tms. joista mies näkee suoraan että olisivat kasa höyryävää paskaa ja pääoma menetettäisiin hölmöilyssä?
"Ramppaatteko katsomassa jotain piilosokkelirivareita tms. joista mies näkee suoraan että olisivat kasa höyryävää paskaa ja pääoma menetettäisiin hölmöilyssä?"
:D
Olisi kiinnostavaa lukea aloitus aiheesta miehesi tekemänä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa lukea aloitus aiheesta miehesi tekemänä.
"En halua muuttaa naisen kanssa yhteen enkä ostaa asuntoa, koska haluan erota enkä ole vielä löytänyt uutta naista."
Mun puoliso on samanlainen. Hyvin vaikeaa on. Asunnon kohdalla ilmoitin mä teen tarjouksen. Vastasi ok . Tein, meni läpi ja asutaan täällä
Sama meillä! Muuttohaluja kyllä on, koska nykyinen kämppä ei enää ole millään lailla sopiva nykyisessä elämäntilanteessa ja vuokralla asuminen ei järkevää kun olisi varaa omaankin. Mutta ilmeisesti odottaa minun tekevän kaiken meta ja käytännön työn asunnon hakuun, valintaan ja ostoon liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten asutte ap tällä hetkellä, millaisella kustannuksella ja kustannusjaolla, ja miten oli tarkoitus jakaa uuden kodin pääomakuorma ja kuukausikulut? Onko vanha koti jo myyty ja rahat saatu, vai olisiko tarkoitus hirttäytyä kahden asunnon loukkuun?
Selvästikään kaavailemasi uusi koti ei ole hänelle mieluinen. Ramppaatteko katsomassa jotain piilosokkelirivareita tms. joista mies näkee suoraan että olisivat kasa höyryävää paskaa ja pääoma menetettäisiin hölmöilyssä?
Miehetkö on tässäkin asiassa niin totaalisen avuttomia, että eivät kykene itse sanomaan, jos kohde ei miellytä?
Kohta saa tehdä vuoden työsopimuksia ilman perustetta myös julkisella."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011756086.html