Miehellä on taas Krapula. laskin tyhjät tölkit ja niitä oli noin 12. vituttaa, kun ei kykene kohtuu käyttöön.
pitäisi kolmelta olla sukulaisen kahveilla. En nipota alkoholista, mutta tarviiko sitä vetää 15 annosta? Onko mitään muuta vaihahtoehtoa, kuin ero?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Itseppä oot alkoholistin valinnu.
Tämäpä. Itse olet miehesi valinnut ja nyt kannustaisin sinun valitsemaan itsesi ja eroamaan tuosta luuserista.
Ohjaa hoitoon.Alkoholismi on vakava sairaus.
Vierailija kirjoitti:
painaako miehesi alle 75kg sitten ymmärrän tuon. tosin on tossa hyvä se, että maksa eu kärsi niin kovasti jos riittää vähempi. itse painan yli 100kg ja tarvin vähintään 18 kaljaa että oon kännissä ja karpulssa.
Ylipainoinen, alkoholisti ja kirjoitustaidoton. Aika kultakimpale.
Tämä jos mikä on sitä ihanaa yhteiseloa.
Alkoholistin puolisoita on paljon. Kestä tai lähde ja ala hoitaa itseäsi, että et löydä taas uutta paapottavaa.
ei 12 olutta tuo kuin pienen pöhnän ja se haihtuu, tosin siitä se toleransi vahvistuu, itse rupesin alkomaholistiksi 36 vuotiaana kun olin töissä ja kävin puntilla 5 kertaa viikossa ja yksinäiseen olotilaani iltaisin join pari sitten alkoi mnennä kori tai 2 viikonloppuna
jos korkkaan niin usein menee se 24 pack ja muisti pois, ei koskaan pää kipeä ja kotona juon yksin
mutta tätä onmennyt 17 vuotta jo ja ainakin kerran tai 2 viikossa, vielä käyn salilla
mutta perheelliselle miehelle sanoisin että "älä juo, koska voit juoda perheen akan ja talon pian " se tie vie helvettiin
onneksi pian raitistun paitsi piti ostaa pari erikoisolutta taas että jaksaisin siivota
Anders