Naisystävä ei tajua tiskata, tehdä petiä, tai tehdä mitään kun on kylässä
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Siivoaako ja tiskaako kyläilijät?
No ainakin äiti, mummu ja Leena-täti tiskaa. Ap
Ja äiti siivoaa siinä kyläillessä samalla. Ap
Valehtelet! Ei sinulla mitään naisystävää ole.
Siltä varalta, että ap ei trollaa: siivoatko sä kun vierailet naisystävän luona, tiskaat ja petaat?
Vierailija kirjoitti:
Ja äiti siivoaa siinä kyläillessä samalla. Ap
Ja maistuu myös ruoka ja seksi?
Pitää hakea muija Aasiasta, ne petaa ja tiskaa! M28
Siivoatko itse hänen luonaan vai oletko täysin passattava? Miksi vain naisten pitäisi siivota jopq muiden luona?
Miten tehdään peti? Eikö sulla ole sänkyä?
Jos on sun luona KYLÄSSÄ, ei silloin vieraan kuulu tehdä MITÄÄN. Koskaan. Näin se vain on. Jos asutte yhdessä, se on eri juttu. Silloin kotityöt kuuluu jakaa tasan kummankin kesken, ei ole olemassa erikseen naisten ja miesten töitä.
Ehkä on passannut miehiä tarpeekseen elämänsä aikana ilman kiitosta. Tyhjän saa pyytämättäkin.
Olisit iloinen jos seksi ja seura kelpaa. Nainen saa milloin vain sitä, entä sinä? Miksi mies et voi nähdä hieman vaivaa kerrankin?
Ruoka ja seksi ovatkin parisuhteen tärkeimmät asiat. Mielelläni tiskaan ja teen muutkin hommat itse, kunhan vain pimppiä saa kyllikseen.
Mun mies ei edes anna mun auttaa kun oon hänellä kylässä. Hyvä kun saan astiat viedä itse keittiöön. Hän käskee lepäämään sillä välin kun hän itse hoitaa meidän jäljet ja siivoaa esim. ruokailun jälkeen. Hän on usein leiponut meille jotain, kokkaa aina jotain hyvää ruokaa ja keittää kahvit aina pyytämättä ja pitää muutenkin hyvänä.
En kattelisi. Ruoka ja seksi ei tee minua ainoastaan onnelliseksi.
T. Nainen
Tiedätkö yhtään käykö hän ylipäänsä edes lukemassa aloituksia täällä palstalla, uskoisin että ajatuksiasi hän ei ainakaan osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Miten tehdään peti? Eikö sulla ole sänkyä?
Väännös englannin kielestä
Vierailija kirjoitti:
En kattelisi. Ruoka ja seksi ei tee minua ainoastaan onnelliseksi.
T. Nainen
Vaan ?
Vierailija kirjoitti:
Siivoaako ja tiskaako kyläilijät?
Ei.
Ap tuskin itsekään tekee niin.
Mutta nuo incelien mielikuvitusjutut onkin aika sovinistisia aina.
Jos vaikka sanoisit sille asiasta. Auttaa enemmän kuin tänne kirjoittaminen.