Miten tässä voi kehittää itseään että kelpaisi naisille?
Niin mitä tässä voisi kehittää? Käyn töissä ja sillee lenkkeilen kyllä, en tiedä vain miten kehittäisi itseään, ei vain naiset kiinnostu millään, otan uusia kuvia ja kaikkee, kirjotan hyvän tai omasta mielestä hyvän profiilitekstin ja vaihdan niitä ei silti tule osumia, joku mättää?
Kommentit (39)
Aikuisten lelukaupoista löytyy kehityslaitteita.
En siis ruma ole, ylipainonen kyllä vaan ja silleen, olen lihonut, mutta en tiedä mitä voisi tehdä?
Kehität sillä lailla ettet pidä naista äitinä ja passuutat niin johon löytyy naisia kun itse teet.
No eikai ole mitää tehtävissä, olen yrittänyt moniaki naisia mutta en heitä kiinnosta.
Oletko laiminlyönyt älyllisen kehittämisen? Siihen auttaa parhaiten kirjojen lukeminen ja keskusteleminen.
Normaali paino on itselleni kriteeri. Olenhan itsekin normaali painoinen. Mutta kaikille näin ei tietenkään ole, mutta hyvähän se olisi pudottaa painoa jo ihan oman terveytesi vuoksikin. Siinä yksi vinkki.
Synnyt uudelleen paremmalla äo:lla. Tuollainen alle 70 ei ole kovin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko laiminlyönyt älyllisen kehittämisen? Siihen auttaa parhaiten kirjojen lukeminen ja keskusteleminen.
Ei kiinnosta. ap
Jos arvot yms. ei mätsää niin ei tule hyvää parisuhdetta. Puolison löytäminen ei ole helppoa.
Jankuttaa tätä samaa vuodesta toiseen joka vtun päivä mutta ei vaan opi.
Vierailija kirjoitti:
Jos arvot yms. ei mätsää niin ei tule hyvää parisuhdetta. Puolison löytäminen ei ole helppoa.
En välitä arvoista, sillä en etsi puolisoa, ainoastaan panoseuraa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne kaikki miehet. Valitsemme siis karhun. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa rahaa ja palkkaa seksityöntekijä.
Kenkiin saa sisälle korotuspohjallisia. T. M52 190 cm
Miehillä ylipaino on vaikeampi kuin vastaavasti naisten kohdalla, koska sen mieltää helposti liian naiselliseksi ominaisuudeksi, mutta riippuu ihmistyypistä, jotkut on luonnostaan sellaisia hyväntahtoisia pullukoita, eikä se estä pariutumista, pirttihirmu pomottaja kyllä tunnistaa kunhan nassukka vain ilmaantuu otettavaksi.
Niin että tästä ap voisi aloittaa, että tunnistaa oman kategoriansa, hukkaan heitettyä koettaa muuttaa sellaista mitä on luonnostaan. Meillä jokaisella on ne omat rajat missä liikkua, toisilla vain laajemmat kuin toisilla.
Olet ääliö. Et pysty kehittymään.
Vierailija kirjoitti:
Jankuttaa tätä samaa vuodesta toiseen joka vtun päivä mutta ei vaan opi.
Miksei saisi jankuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Olet ääliö. Et pysty kehittymään.
Käyn töissä ja oon menny parempaan suuntaan, eli kyllä.
Ja on mulla ylipainoa kyllä sen sanon ja mahaa.