Nainen! Lähtisitkö illalliselle pukeutuneena liituraita-kävelyhameeseen, valkoiseen paitapuseroon ja Aarikan koruihin (kuvalinkki)
Sekä kyynraita-kuviollisiin mustiin sukkahousuihin? Meikki, kynnet ja kiiltonahkaiset korkokengät samansävyisiä kuin Aarikalla. Hiuslakalla kovitetuissa, vaalennetuissa hiuksissasi juurikasvu.
https://www.aarikka.fi/cdn/shop/files/80_luku_korut_1_1500x.jpg?v=16928…
Ruokana viinikukkoa ja pitkää riisiä. Juomana puolikuiva Blue Nun-kuohuviini. Jälkiruokana lakkajäädyke, kahvi ja crème de menthe.
Kommentit (18)
Skippaisin illallisen ja ottaisin suoraan hotellilla kukkoo huuleen.
T. N85
Onko tuo joku yläasteikäisen omintakeinen tyyli? Niin halvalta näyttää.
No kyllä on taas pöljä aloitus. Huuuooohh.
Huoh.
Muu käy mutta Aarikkaa en voi dietää
Ihana 80-lukulainen viba. Tykkään vintage-vaatteista joten kyllä! Ei ehkä ihan omaa tyyliä tuo, mutta jonkun toisen päällä varmasti mahtava!
Onko tuo joku yläasteikäisen omintakeinen tyyli? Niin halvalta näyttää.
Aarikan puutavarat olivat eleganssin ydin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on taas pöljä aloitus. Huuuooohh.
Niin, voi miksi? Liikaa aikaa jollakulla!
Eilen oiltiin 70-luvulla. Onkos nyt siirrytty 80-luvulle.
Toki, jos saan jostain aikakoneen ja pääsen vuoteen 1990.
Jatkoille menemme kotiini syömään Taffelin poimutettuja suolattuja perunalastuja. Juomme ruotsin laivalta tuomiani verovapaita viinoja ja katsomme videokasetilta televisiosta nauhoittamiani Miami Vicen jaksoja. 📼 Ap
Ai näin helmikuun sohjoon pitäisi mennä korkkareilla? Älä unta näe,
Mikä on KÄVELYHAME?
Kävelypuvun eli jakkupuvun hame. Yleensä polvipituinen. On se kumma kun minä tiedän naisten vaatteet paremmin kuin naiset itse. Pieruverkkareissako kuljette? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on KÄVELYHAME?
Kävelypuvun eli jakkupuvun hame. Yleensä polvipituinen. On se kumma kun minä tiedän naisten vaatteet paremmin kuin naiset itse. Pieruverkkareissako kuljette? Ap
Juoksuhame puolestaan tunnetaan yleisemmin nimellä rahtihame.
Ohitan suosiolla
nämä kasarikemut
> palstalla ja IRL.
Hyvää iltaa. 🙃
👋 🙏 E
En tykkää Aarikan koruista, en juo viiniä, enkä ole blondi, joten en lähtisi.