Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua säälittää työttömät ja köyhät kun hallitukset joutuu leikkaamaan ankaralla nyrkillä 2027-2031

Vierailija
26.02.2026 |

Itsellä onneksi työpaikka ja paljon rahaa/omaisuutta säästössä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki Persut ovat tuolloin jo siirtyneet Onnenmaahansa Anon naapurustoon.

Vierailija
62/67 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatiin juuri 700 000€ perintö. Maksettu omistuslämppä ja sijoitusasunto Helsingissä molemmat, kesäpaikka Pääkaupunkiseudulla löytyy myöskin.

Minua säälittää ihmiset, joilla on vielä nelikymppisenä asuntolainaa.

Mut sä menetät ne. 

On mukavaa, kun aina on tuloja, vaikka ei työpaikkaa olisikaan :) €€€

Etkö osaa lukea? Sä menetät ne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatiin juuri 700 000€ perintö. Maksettu omistuslämppä ja sijoitusasunto Helsingissä molemmat, kesäpaikka Pääkaupunkiseudulla löytyy myöskin.

Minua huvittaa ihmiset, joiden omaisuus on kiinni suomalaisessa savessa, uskoen, että se on turvallista.

Vierailija
64/67 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa ihmiset, joiden omaisuus on kiinni suomalaisessa savessa, uskoen, että se on turvallista.

Se mitä ei haluta nyt tunnustaa on kaksi asiaa, joko rahat loppuu tai tulee sota. Historialla on tapana toistaa itseään. 

Vierailija
65/67 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä, että jos varallisuutta on niin työtyömänä menettää paitsi työnsä niin myös rahansa. Yleistukeen asti jos menee niin et töitä ei löydy niin omat rahat käytetään ensin ja sitten vasta saa almuja. Almuja saa tulevaisuudessacsen 598 e kk ja sillä pitää maksaa kaikki. Tämäkin tuki tulee ehdolliseksi.

Vierailija
66/67 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut sä menetät ne. 

On mukavaa, kun aina on tuloja, vaikka ei työpaikkaa olisikaan :) €€€

Etkö osaa lukea? Sä menetät ne. 

Juujuu. Mene töihin!

Vierailija
67/67 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sopeutuvainen. Kaunis kuuntelee omien vanhempien kertomuksia köyhyydestä 70 luvulla. Tai oman mummon kertomat pula ajalta. Naapurin pappakin muistaa miten vellipalkalla töitä tekivät. Kaikki heistä on jo vanhuksia.

Köyhät palaa vellin ja muutaman perunan ääreen. Tekevät itse niin pitkälle, kuin voivat. Eikä yrityksiä ole niin paljon. Koska kukaan ei osta.