Voisitko rakastaa masentunutta miestä?
Kysymys kaikille naisille;
Pystyisitkö seurustelemaan vaikeasti masentuneen, ujon, introvertin, enimmäkseen kotona viihtyvän, suht kokemattoman ja hiljaisen miehen kanssa, vai pitäisikö minun olla supliikki seuramies, että minulla olisi edes jotain mahdollisuuksia? Olen liian väsynyt esittämään muuta kun olen ja toivoisin vielä jonakin päivänä löytäväni rakkauden.
Käyn terapiassa ja taistelen kovasti saadakseni elämän iloni takaisin, mutta ajoittain on todella vaikeaa.
Arvostan naisia, pidän hygieniastani huolta, enkä ole väkivaltainen/käytä huumeita tms.
Tämä ei ole seuranhakuketju vaan tosissani koen välillä olevani niin huono ja kelpaamaton ihminen ettei minulla ole mitään toivoa.
(toki jos joku tälläisestä luuserista kiinnostuu niin voidaan jutella) xD
Sori jos kuulostaa epätoivoiselta, mutta niinhän mä varmaan olenkin..
T. Toivonsa melkein kokonaan menettänyt 31 vuotias mies.
Kommentit (86)
En halua perässävedettävää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentit kertovat kaiken naisista.
Ja mitähän se joku mahtaa olla? Monet ketjussa sanoo että voisivat, muutama sanoo että ei voisi.
Piti vaan yrittää päästä lietsomaan naisvihaasi tähän(kin) ketjuun?
Eikö fakta ole että naiset tekee onlyfansia ja samat naisetko kaipaa todellista suhdetta? Irtokynsien ja botoksin maailmassa väkivaltainen mies voittaa? Ei minulla ole mitään naisvihaa, en vain pidä tietyllä viisauden puutteella varustetuista ihmisistä.
Hassua että tuolla ulosannilla kehtaat kritisoida toisten älykkyyden puutetta.
Rehellisesti, kelläpä meistä joskus ei olisi ollut edes vähän mt-ongelmia? En näe sitä ihmistä huonontavana tekijänä, vaan muut asiat ratkaisisivat.
"Eikö fakta ole että naiset tekee onlyfansia ja samat naisetko kaipaa todellista suhdetta? Irtokynsien ja botoksin maailmassa väkivaltainen mies voittaa? Ei minulla ole mitään naisvihaa, en vain pidä tietyllä viisauden puutteella varustetuista ihmisistä."
Ap kysyi, voisivatko naiset rakastua masentuneeseen mieheen. Monet sanoivat kyllä, jotkut eivät ja nämä perustelut perustuivat henkilökohtaisiin kokemuksiin, eivät "kaikkien naisten" luonteeseen. Sinun vetosi siihen, että 'kommentit kertovat kaiken naisista', ei kestä loogista tarkastelua.
Sinä sekoitat yleistyksiä, virhepäätelmiä ja henkilökohtaisia hyökkäyksiä sen sijaan, että vastaisit ketjuun jotain edes vähän järkevää.
Kaukaakin voi välittää. Mutta moni ei halua tartuttaa sitä energiaa itseensä. On nuorena monilla ollut itselläänkin vaikka mitä ahdistusta ja masista. Jota ei haluaisi uudelleen enää.