Miksi naisia ärsyttää, että miehiä ei kiinnosta naisen ura tai menestys kun etsivät kumppania/vaimoa?
Paljon enemmän merkitsee onko nainen pehmeä, kunnioittaako miestä, tuoko miehen elämään rauhaa jne.
Kommentit (5)
Miehet kuitenkin odottaa, että nainen maksaa puolet kuluista. Oikeasti perhekeskeinen mies antaa vaimolleen tilinsä rinnakkaiskortin eikä valita, jos nainen käyttää sitä reippaasti.
Miksi se minua ärsyttäisi, pidän sitä luonnollisena, koska odotan lähes samoja asioita mieheltä. Sen lisäksi, että pidän luonnollisena, että mies vastaa perheen kuluista vähintään sinä aikana, kun vaimo hoitaa lapsia kotona. Tätä monet palstan miehet pitävät loisimisena.
Ei se mua ärsytä.
Olen syntynyt rumaksi, ja mua lähinnä ärsyttää se, että elämme maailmassa missä rumaksi syntyminen tekee kumppanin saamisesta erittäin vaikeaa.
T. Tahtomattaan sinkku ja lapseton
Ei ärsytä. Saatte ihan rauhassa etsiä juuri sellaista naista kuin haluatte. Se kuitenkin ärsyttää jos sitten vaaditte sitä pienituloista naista maksamaan puolet kaikista kuluista, myös vanhempainvapaiden aikana, ja jos niiden lasten kulut on kokonaan sen pienituloisen naisen harteilla, ja jos näissä tapauksissa sen vääjäämättömän eron jälkeen valitatte niistä mitättömistä elatusmaksuista jotka teidän mielestänne menevät exän rakennekynsiin ja kampaajamaksuihin. Niiden omien valintojen mukaisesti pitää sitten elää.
Anteeksi mutta ketä ärsyttää? Oman kokemukseni mukaan monella urakeskeisellä miehellä on myös urakeskeinen vaimo.