Mihin voi ilmiantaa lääkäriksi opiskelevan huumeidenkäyttäjän
Kysymys otsikossa. Olen todella hämmästynyt! Onko lääkäreille huumetestauksia jo opiskeluaikana?
Kommentit (54)
Todella omituinen aloitus! Kyllä kai huumeita käyttävä ihminen saa opiskella mitä voi ja haluaa. Se on hänen oma asiansa.
Valvira valvoo asiaa ja voi ottaa pois oikeuden harjoittaa lääkärin ammattia, jos lääkäri käyttää huumeita.
Ainakin sitten kun on valmistunut niin Valviralle.
Jos pössy haisee niin lääkäri-oikeudet on syytäkin ottaa pois välittömästi. Narkkareita ei alalla tule suvaita.
Vierailija kirjoitti:
Jos pössy haisee niin lääkäri-oikeudet on syytäkin ottaa pois välittömästi. Narkkareita ei alalla tule suvaita.
Varmasti hiisaileekin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos pössy haisee niin lääkäri-oikeudet on syytäkin ottaa pois välittömästi. Narkkareita ei alalla tule suvaita.
Voi lapseni, ala on täynnä heitä, jotka nauttivat laillisia reseptihuumeita.
Ei Suomi kai vielä DDR ole vai olenko missannut jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pössy haisee niin lääkäri-oikeudet on syytäkin ottaa pois välittömästi. Narkkareita ei alalla tule suvaita.
Varmasti hiisaileekin töissä.
En ole lääkäri eikä ole koskaan tullut mielenkään polttaa ennen töitä. Töiden jälkeen olen polttanut useammin kuin osaan sanoa. Pitkiä taukojakin on paljon enkä ole niitäkään niin tarkkaan laskenut. Kaikkiaan sellaiset 37 vuotta viihdekäyttöä. Haitallisinta tässä on laittomuus.
Vierailija kirjoitti:
Valvira valvoo asiaa ja voi ottaa pois oikeuden harjoittaa lääkärin ammattia, jos lääkäri käyttää huumeita.
Valvira saa hepulin kannabiksesta. Muihin huumeisiin suhtautuu ymmärtävämmin ja niihin voi jopa kirjoittaa reseptejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaa-ajalla saa tehdä mitä haluaa
Vapaa-ajalla saat ryypätä. Se on ainoa laillinen päihde. Doping aineiden käyttö tai huumaavien aineiden (liimat yms) imppaaminen eivät myöskään ole käyttörikoksia. Eniten ihmettelen kannabiksen kieltoa. Sillä kun on laittomanakin vain 8 haitallisuuspistettä. Alkoholilla on laillisena 23 haitallisuuspistettä. Se on päihteenä/huumeena sata kertaa haitallisempaa kuin kannabis. Tämä päihteiden kielto ja salliminen on tehty ihan miten sattuu. Siinä ei ole mitään järkeä saati logiikkaa.
Hommassa ei ole järkeä ja päättäjät eivät kykene tai halua muuttaa mitään huumepolitiikassa. Tuo on aivan hullua jatkaa tavalla jonka tiedetään kasvattavan ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos pössy haisee niin lääkäri-oikeudet on syytäkin ottaa pois välittömästi. Narkkareita ei alalla tule suvaita.
Harvemmin pössyttelijöiltä otetaan lääkärioikeudet pois, mutta päihteitä käyttäviltä niitä kyllä rajoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pössy haisee niin lääkäri-oikeudet on syytäkin ottaa pois välittömästi. Narkkareita ei alalla tule suvaita.
Harvemmin pössyttelijöiltä otetaan lääkärioikeudet pois, mutta päihteitä käyttäviltä niitä kyllä rajoitetaan.
Kannabikseen ei kuole eikä se aiheuta fyysistä riippuvuutta. Se on kuitenkin niin vaarallista että sen reseptiin tarvitsee erikoisluvan. Muita aineita voi kirjoittaa tavallisetkin lääkärit. Jossain muualla ihmiset tai kannabis ovat erilaisia koska niissä paikoissa se on sallittua tai laillista.
Kai sitä nyt lääkäriksi saa opiskella? :P