Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voi ilmiantaa lääkäriksi opiskelevan huumeidenkäyttäjän

Vierailija
25.02.2026 |

Kysymys otsikossa. Olen todella hämmästynyt! Onko lääkäreille huumetestauksia jo opiskeluaikana? 

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt lääkäriksi saa opiskella? :P

Vierailija
42/54 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvira

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella omituinen aloitus! Kyllä kai huumeita käyttävä ihminen saa opiskella mitä voi ja haluaa. Se on hänen oma asiansa.

Vierailija
44/54 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvira valvoo asiaa ja voi ottaa pois oikeuden harjoittaa lääkärin ammattia, jos lääkäri käyttää huumeita.

Vierailija
45/54 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sitten kun on valmistunut niin Valviralle.

Vierailija
46/54 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pössy haisee niin lääkäri-oikeudet on syytäkin ottaa pois välittömästi. Narkkareita ei alalla tule suvaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/54 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pössy haisee niin lääkäri-oikeudet on syytäkin ottaa pois välittömästi. Narkkareita ei alalla tule suvaita.

Varmasti hiisaileekin töissä.

Vierailija
48/54 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pössy haisee niin lääkäri-oikeudet on syytäkin ottaa pois välittömästi. Narkkareita ei alalla tule suvaita.

Voi lapseni, ala on täynnä heitä, jotka nauttivat laillisia reseptihuumeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/54 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomi kai vielä DDR ole vai olenko missannut jotain?

Vierailija
50/54 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pössy haisee niin lääkäri-oikeudet on syytäkin ottaa pois välittömästi. Narkkareita ei alalla tule suvaita.

Varmasti hiisaileekin töissä.

En ole lääkäri eikä ole koskaan tullut mielenkään polttaa ennen töitä. Töiden jälkeen olen polttanut useammin kuin osaan sanoa. Pitkiä taukojakin on paljon enkä ole niitäkään niin tarkkaan laskenut. Kaikkiaan sellaiset 37 vuotta viihdekäyttöä. Haitallisinta tässä on laittomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/54 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvira valvoo asiaa ja voi ottaa pois oikeuden harjoittaa lääkärin ammattia, jos lääkäri käyttää huumeita.

Valvira saa hepulin kannabiksesta. Muihin huumeisiin suhtautuu ymmärtävämmin ja niihin voi jopa kirjoittaa reseptejä.

Vierailija
52/54 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaa-ajalla saa tehdä mitä haluaa

Vapaa-ajalla saat ryypätä. Se on ainoa laillinen päihde. Doping aineiden käyttö tai huumaavien aineiden (liimat yms) imppaaminen eivät myöskään ole käyttörikoksia. Eniten ihmettelen kannabiksen kieltoa. Sillä kun on laittomanakin vain 8 haitallisuuspistettä. Alkoholilla on laillisena 23 haitallisuuspistettä. Se on päihteenä/huumeena sata kertaa haitallisempaa kuin kannabis. Tämä päihteiden kielto ja salliminen on tehty ihan miten sattuu. Siinä ei ole mitään järkeä saati logiikkaa.

Hommassa ei ole järkeä ja päättäjät eivät kykene tai halua muuttaa mitään huumepolitiikassa. Tuo on aivan hullua jatkaa tavalla jonka tiedetään kasvattavan ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/54 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pössy haisee niin lääkäri-oikeudet on syytäkin ottaa pois välittömästi. Narkkareita ei alalla tule suvaita.

Harvemmin pössyttelijöiltä otetaan lääkärioikeudet pois, mutta päihteitä käyttäviltä niitä kyllä rajoitetaan.

Vierailija
54/54 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pössy haisee niin lääkäri-oikeudet on syytäkin ottaa pois välittömästi. Narkkareita ei alalla tule suvaita.

Harvemmin pössyttelijöiltä otetaan lääkärioikeudet pois, mutta päihteitä käyttäviltä niitä kyllä rajoitetaan.

Kannabikseen ei kuole eikä se aiheuta fyysistä riippuvuutta. Se on kuitenkin niin vaarallista että sen reseptiin tarvitsee erikoisluvan. Muita aineita voi kirjoittaa tavallisetkin lääkärit. Jossain muualla ihmiset tai kannabis ovat erilaisia koska niissä paikoissa se on sallittua tai laillista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi