Mihin voi ilmiantaa lääkäriksi opiskelevan huumeidenkäyttäjän
Kysymys otsikossa. Olen todella hämmästynyt! Onko lääkäreille huumetestauksia jo opiskeluaikana?
Kommentit (54)
Lääkärit on kyllä ammattikunta, joka saa huseerata ihmeellisen vapaasti eikä kukaan puutu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit on kyllä ammattikunta, joka saa huseerata ihmeellisen vapaasti eikä kukaan puutu mihinkään.
Epstein tason tai kategorian mukaisia juttuja. Poistetaan hampaat uhreilta. Ei kannata miettiä edes mitä varten...
Ajattelit, että joku jaksaisi preklinikkavaiheen selvinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit on kyllä ammattikunta, joka saa huseerata ihmeellisen vapaasti eikä kukaan puutu mihinkään.
Disgusting
Ajattelit, että joku jaksaisi preklinikkavaiheen selvinpäin?
Haista p a s k a
Vapaa-ajalla saa tehdä mitä haluaa
Lääkärien palkkaa pitäisi alentaa roimasti ja paikkoja lisätä. Tämä olisi kapitalismin mukaista luonnollista kehittymistä markkinoilla.
Piri ainakin kelpaa, että jaksaa opiskella.
Mihin voi ilmiantaa huumeita käyttävän huumepoliisin?
Vierailija kirjoitti:
Valviralle tai yliopistolle
Valvira meni jo, se on LVV.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärit on kyllä ammattikunta, joka saa huseerata ihmeellisen vapaasti eikä kukaan puutu mihinkään.
Disgusting
MIKSI englanniksi, ollaan suomenkielisellä palstalla!
Annat itsestäsi typerän kuvan!
Vierailija kirjoitti:
Valviralle tai yliopistolle
Yliopisto pitää asian vaan omana tietonaan. Eivät todellakaan tee mitään, joka saattaisi vaikuttaa lääkäriksi valmistumiseen.
Kansalaisten Ilmi-Anto Palvelu
PL 666
33101 Tampere 10
Mites nää psykedeeliretriitit? Miten ne voi olla laillisia? Olen kuullut että alan opiskelijoita käy niissäkin. Siis ihan Suomessa.
Pillereiden popsiminen taitaa olla aika yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vapaa-ajalla saa tehdä mitä haluaa
Sorry, unohdin, että tämä on parempien ihmisten hallittua viihdekäyttöä.
Öö.. Sanooko termi huumepoliisi mitään?