En tajua ihmisiä, jotka väittävät ihonhoitotuotteiden olevan ihan turhia
Tietysti ilmankin pärjää, mutta kunnolla hoidettu ja kosteutettu on todella paljon paremman näköinen kuin iho, johon ei voiteita laiteta. Neljänkympin tienoilla ei ihoon saa hehkua ja kuulautta muulla kuin kosmeettisilla tuotteilla vaikka olisi elintavat prikulleen kunnossa.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmillisen moni menee noihin kosmetiikkayhtiöiden juttuihin mukaan. Perustuotteet riittävät. Apteekista saa parhaimmat hajusteettomat voiteet, niitäkään ei tarvitse läträtä. Toki jos meikkaa, naamaa pitää hinkata jatkuvasti puhtaaksi. Jättäkäää meikkaaminen, niin normaali pesu ym. riittää.
Ei meikkaamisen takia tarvitse hinkata kasvoja sen enempää kuin muutenkaan. Meikit lähtee hyvällä puhdistusaineella ihan normaalin iltapuhdistuksen yhteydessä. Ihonhoidon perusta on puhdistus ja kosteutus omalle ihotyypille sopivilla tuotteilla.
Näin on. Meikki lähtee pois tavallisessa naaman pesussa. Ihme oletuksia joillakin.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää rahastusta.
Köyhän puolustusmekanismi
Ongelma on että jotkut käyttävät liikaa eri tuotteita, iho menee ihan sekaisin. Kosteusvoide on kyllä kätevä ja miehetkin hyötyisivät siitä. Miesten kannattaisi myös käyttää aurinkorasvaa (oli joku artikkeli jonka mukaan suomalaismiehet eivät sitä käytä tarpeeksi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on nk. normaali iho eli iho, jossa ei ole juurikaan ongelmia. Kaikille ei aina ole selvää, että toisten ihmisten kehot toimivat eri tavoin kuin omat.
Ei mun ihossa ole mitään ongelmia, mutta silti se näyttää vielä pari astetta paremmalta voiteiden ja seerumien kanssa.
Ap
Kuvittelet vain.
Mulla loppui kaikki iho-ongelmat kun aloin käyttämään kasvovesi+seerumi+kosteusvoide-komboa ja vartalolle kunnollista kosteuttavaa voidetta. Iho näyttää ja tuntuu hyvälle.
En ole jaksanut ihonhoitoa harrastaa, mutta uskon että ruokavalio vaikuttaa enemmän kuin mitä siihen ihon päälle lätkitään. Monella on iho tullut paljon paremmaksi karnivooriruokavaliolla ja sitä ajattelin itsekin kokeilla, terveyssyistä lähinnä, mutta mielenkiintoista nähdä mitä iholle käy. Joillakin on psoriasiskin parantunut, muista vaivoista nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla hirveä ongelma kun en tiedä mistä voiteet tietää milloin on yö ja milloin päivä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Keskustele niiden kanssa, näytä niille ikkunasta kuuta ja aurinkoa ja katso mitä ne tuumii...
Eivät ole todellakaan turhia ja joka sellaista väittää on täysin pudonnut kelkasta.
Vierailija kirjoitti:
1. Geenit. Ihmiset ja ihotyypit on erilaisia.
2. Ympäristö. Ruokavalio vaikuttaa.
3. Älykkyys. Minkäverran tarvii ulkoista buustia, mainoksia ja minkä tajuaa itse.
4. Ympäristö 2.0. Työpaikan ilmankosteus talvella on pyöreä nolla (0)%.
Mulla on rasvainen iho, mutta tuon takia piti vaihtaa päivävoidetta työpaikan vaihdon vuoksi. Naama oli punainen kuin tomaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nivean peltipurkilla olen pärjänny koko ikäni ja ihoni on sileä ja siisti
Käy katsomassa se video Nivean tehtaalta joka alkaalkaa niin että tehtaalle ajetaan rekkalasteittain teuraseläinten luita joissa mukana pilaantuneita lihanroippeita. Menevät oisoihin sammioihin kiehumaan ja eri vaiheittain tästä tulee NIVEA PURKKEJA TOISESTA PÄÄSTÄ. ET VOI OKSENTAMATTTA KATSOA. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Ajattele, että mä valmistan ihan kotikeittiössäni omat talivoiteeni teurasroippeista 😂
On muuten ihanaa voidetta. Eteerisiä ja hoitavia öljyjä joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 74 v rouva, rn käyttänyt mitään ihonhoitotuotteita ,ennenkuin nyt seitsemän kympin jälkeen kasvoille öljyä. Vieläkin on lähes sileä iho ja aina ollut todella kuulas ja tasainen . Johtuu varmaan geeneistä.
Miksi sanot rouva etkä nainen? Ihme hienostelua. Etkö ole mitään omana itsenäsi?
Kelpaisiko sinulle muori ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Älykkyys. Minkäverran tarvii ulkoista buustia, mainoksia ja minkä tajuaa itse.
Mulla on rasvainen iho, mutta tuon takia piti vaihtaa päivävoidetta työpaikan vaihdon vuoksi. Naama oli punainen kuin tomaatti.
Mitä tapahtuu jos vahingossa laittaa yövoidetta päiväksi??????? Menekö itsellä päivärytmi sekaisin. ? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu jos vahingossa laittaa yövoidetta päiväksi??????? Menekö itsellä päivärytmi sekaisin. ? 🤔
Kyllä menee nuppi sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on nk. normaali iho eli iho, jossa ei ole juurikaan ongelmia. Kaikille ei aina ole selvää, että toisten ihmisten kehot toimivat eri tavoin kuin omat.
Ei mun ihossa ole mitään ongelmia, mutta silti se näyttää vielä pari astetta paremmalta voiteiden ja seerumien kanssa.
Ap
En usko, että kukaan muu huomaa eroa ihossasi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran näytin kuukauden ajan Niveaa kasvovoiteena. Ihon meni huonoksi. Eloton ja karhea.
Karhean ymmärrän, mutta millainen on "eloton" iho?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla hirveä ongelma kun en tiedä mistä voiteet tietää milloin on yö ja milloin päivä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Päivävoiteissa on uv suoja eli suoja auringonvalolle
Ei ole kaikissa. Ovat kuitenkin kevyempiä ja sopivat siksi paremmin meikin alle. Itse käytän yövoidetta välillä päivälläkin talvella, koska iho tosi kuiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä käytän välillä seerumia ja kasvovoidetta ja välillä perusvoidetta, enkä ole huomannut ihossa mitään eroa.
Periaatteessa seerumin tai kasvoveden pitäisi kosteuttaa ihoa ja sitten voide lukitsee sen kosteuden (estää haihtumista). Täytyy sanoa, että en ole itsekään huomannut eroa laittaako noita kosteuttajia alle vai pelkän voiteen. En sitten tiedä, jos mitattaisiin ihon kosteutta, olisiko parempi, mutta näkyvää tai tuntuvaa vaikutusta en tosiaan huomaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Harmillisen moni menee noihin kosmetiikkayhtiöiden juttuihin mukaan. Perustuotteet riittävät. Apteekista saa parhaimmat hajusteettomat voiteet, niitäkään ei tarvitse läträtä. Toki jos meikkaa, naamaa pitää hinkata jatkuvasti puhtaaksi. Jättäkäää meikkaaminen, niin normaali pesu ym. riittää.
Apteekin perusvoiteet on kaikista huonoimpia. On siellä hyviäkin tuotteita, mutta nuo perusvoiteet ei tunnu kosteuttavan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nivean peltipurkilla olen pärjänny koko ikäni ja ihoni on sileä ja siisti
Käy katsomassa se video Nivean tehtaalta joka alkaalkaa niin että tehtaalle ajetaan rekkalasteittain teuraseläinten luita joissa mukana pilaantuneita lihanroippeita. Menevät oisoihin sammioihin kiehumaan ja eri vaiheittain tästä tulee NIVEA PURKKEJA TOISESTA PÄÄSTÄ. ET VOI OKSENTAMATTTA KATSOA. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Minulle Nivean tuotteet eivät sovi eli en niitä käytä mutta en nyt ihan usko tuollaisen videon todenperäisyyteen.
En minäkään. Jos noin tehtäisiinkin, varmasti luita keittelisi joku alihankkijan alihankkija.
Minimalismi ja meikittömyys ovat minun tapani. Joskus nuorena kokeilin vaikka mitkä kosmetiikat. Se oli erittäin typerää.