Missä yli 40 vuotiaat komeat ja fiksut miehet
Kaikki ylipainoisia ja epäsiistejä ,huumorintaju kuin teinillä.
Syödään pikaruokaa, ei huolehdita hygieniasta ja koti on, kuin pommin jäljiltä.
Valitetaan kaikesta ja säälitään itseä.
Kuka tuollaista riippakiveä jaksaa katsella, kuunnella tai varsinkaan harrastaa seksiä.
Kommentit (36)
Missä kaikki kauniit meikatut naiset jotka käyttää kireitä farkkuja.?
Miksi minun pitäisi tyytyä tuollaiseen, kun itse elän terveellistä elämää, harrastan paljon liikuntaa,olen huumorintajuinen, pidän kotini siistinä, en juo, tupakoi...
En pyydä siloposkista komistustai/täydellistä herrasmiestä, vaan ihan perus asioita,mitlä ei tunnu vapaana olevilla miehillä olevan kunnossa.
Mielummin olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Harva on sekä komea että fiksu. Ja jos on joskus ollutkin komea, niin aniharva sitä enää kulahtaneena nelikymppisenä on.
Jaa,riippuu varmaan sun piireistä missä liikut tai mieltymyksistäsi nuorempiin ihmisiin. Omassa lähipiirissä 35-40 vuotiaat ovat aikas vetävän näköisiä. Niin miehiä kuin naisia. Muutama ihan seksipommi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syönkö epäterveellisti? Tänään aamupalana tomaatti, omena, pari siivua juustoa ja ruisleipää, ruoaksi tein risottoa johon, riisiä, soijaa, herne maissi paprika pussi, mausteita, sen söin porkkanan kanssa. Samaa risottoa töissä. Lisäksi on banaani, mandariini, porkkanaa ja omena. Mielestäni ei enää terveellisemmin voi syödä. Olen normaalipainoinen bmi23. Lisäksi kävin 1h 30min/ reilu 9km aamulenkillä. Mies 40v
Oletko komea?
Saan ulkonäöstäni paljon kehuja. Tänään viimeksi nainen deittipalstalla kertoi että näytän sairaan hyvältä. Ei ole kauaa kun yksi kommentoi kroppaa että on kyllä kivan näköinen. Tottakai pidän itsestäni huolta. Joka päivä parta siistitty, kerran kuussa parturissa jne.
missä asut?
Vierailija kirjoitti:
Olen luonnonkaunis. En tarvitse meikkiä. Käytän kireitä farkkuja, mutta en halua miestä parisuhteeseen.
Sivusta
Ei aloittaja tosiaan vaadi mitään ihmeitä.
Itse olen huomannut kuinka itsekeskeisiä moni mies on, joita tapaillut.
Minä minä ja minun halut ja tarpeet.
Mene sinne peilin eteen ja katsele tarkkaan. Syy löytyy sieltä.
Jaa, että komeat ja fiksut huolehtivat kodista ja syövät terveellisesti ituja, sekä puhuvat pelkästään positiivisia asioita. Veikkaan, että hakusessasi on elokuvahahmo eikä oikea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luonnonkaunis. En tarvitse meikkiä. Käytän kireitä farkkuja, mutta en halua miestä parisuhteeseen.
Sivusta
Minä tykkään meikata, urheilullinen nuorekas, mutta en myöskään kaipaa suhdetta, koska liikaa ollut huonoja kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syönkö epäterveellisti? Tänään aamupalana tomaatti, omena, pari siivua juustoa ja ruisleipää, ruoaksi tein risottoa johon, riisiä, soijaa, herne maissi paprika pussi, mausteita, sen söin porkkanan kanssa. Samaa risottoa töissä. Lisäksi on banaani, mandariini, porkkanaa ja omena. Mielestäni ei enää terveellisemmin voi syödä. Olen normaalipainoinen bmi23. Lisäksi kävin 1h 30min/ reilu 9km aamulenkillä. Mies 40v
Oletko komea?
Saan ulkonäöstäni paljon kehuja. Tänään viimeksi nainen deittipalstalla kertoi että näytän sairaan hyvältä. Ei ole kauaa kun yksi kommentoi kroppaa että on kyllä kivan näköinen. Tottakai pidän itsestäni huolta. Joka päivä parta siistitty, kerran kuussa parturissa jne.
m
Jos asut Helsingissä niin valitettavasti matkaa on yli 500km. Sekä olen naistenkin suhteen aika nirso. Olen huomannut että sitä kysyntääkin on, joten en ole helppo. Yritän olla kaiken lisäksi mahdollisimman fiksu ja se huomataan.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän sitä aina välillä ihmettelemässä maailman menoa. DI, raitis, savuton, urheilullinen, normaalipainoinen, ihan OK ulkonäkö.
Ja tukevasti naimisissa.
voisitko harkita salasuhde?
ahmed 52
Miten ihmeessä tiesit millainen olen? Istun hyvin kuvaukseen. Jotain pitäisi tehdä kunhan vain jaksaisi.
M46
Vierailija kirjoitti:
Ei aloittaja tosiaan vaadi mitään ihmeitä.
Itse olen huomannut kuinka itsekeskeisiä moni mies on, joita tapaillut.
Minä minä ja minun halut ja tarpeet.
Monet miehet todella osaavat kehuskella kaikella mahdollisella. Vaatimattomuus ei ole heille hyve.
Kanta-Häme ja samat sanat.
En etsi mitään vakavaa, mut jtn pientä piristystä kaipaan...
Millainen on 5/5 vaimo? Viides kierros meneilläänkö?